Nå har du fått med deg det meste tror jeg, hvis ikke oppdaterer jeg stadig i dagboka som ligger på januar 2015.Her går det unna! Fort deg inn igjen!
Hvordan går det med deg? Ikke lenge igjen nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har du fått med deg det meste tror jeg, hvis ikke oppdaterer jeg stadig i dagboka som ligger på januar 2015.Her går det unna! Fort deg inn igjen!
Hvordan går det med deg? Ikke lenge igjen nå![]()
Ånei, hvorfor ikke?
Sambo er 28. Liker ps4 og slikt. Er teknisk av seg og har alt mulig av duppeditter som gopro og slikt.
Hva gir jeg til en som har alt?
Han sier selv han ikke vet hva han ønsker seg heller.
Han har og masse klær!
Vanskelig !
Du skravla jo brukbart med jobb og du da![]()
Han hater å lage mat, og liker kun 1 type ølHva annet liker han da? Jeg kjøpte en bok til min om øl og mat![]()
Hvorfor er nesten alle ledere/sjefer kjipe?Men ikke like bra. Med pauser en gang i timen på jobb og en sutrete sjef er det koseligere her![]()
Det er kjipt da. Men bra du huska det i altJa, det er bra. Måtte avlyse frisørtimen min![]()
Det er jo bra da. De fant ikke noe på min ctg (bortsett fra null spark) men på ul så de jo at hun var rolig...Ctg var fin, så de finner nok ikke noe på ul heller..,
Har gledet meg til den timen lenge! BahDet er kjipt da. Men bra du huska det i altdet er ikke værst!
Hadde et spark på over en time på ctg...Det er jo bra da. De fant ikke noe på min ctg (bortsett fra null spark) men på ul så de jo at hun var rolig...
Det er merkelig. Å så tjukk hun har blitt på den tida. Det hadde hun jo ikke blitt i magen liksomJa, tenk det. Litt rart når de kommer for tidlig.
Jeg har hatt ett par gode, men flertallet er kjipe/slemme/fæle... Merkelig!Hvorfor er nesten alle ledere/sjefer kjipe?
Jeg har ikke vært hos frisøren på over ett årHar gledet meg til den timen lenge! Bah![]()
Ja det må duBeholder nok noe selv og da![]()
Det er så forbanna demotiverende!Jeg har hatt ett par gode, men flertallet er kjipe/slemme/fæle... Merkelig!
Da vet jeg det mesteNå har du fått med deg det meste tror jeg, hvis ikke oppdaterer jeg stadig i dagboka som ligger på januar 2015.
Ja, det er gøy å følge med påDet er merkelig. Å så tjukk hun har blitt på den tida. Det hadde hun jo ikke blitt i magen liksom![]()
Hadde et spark på over en time på ctg...
De skal jo være forbilder og motivere liksom...Det er så forbanna demotiverende!