ikke meg hvertfallMå finne noen andre
kengu da.. syns du kan ha fri en dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke meg hvertfallMå finne noen andre
jeg er så lei den hodepinen altså, gleder meg som bare det til ferie, kanskje eg blir frisk da...
fri for å skravle? mhm det skulle tatt seg ut.kengu da.. syns du kan ha fri en dag![]()
skal bare være hjemme, men har 2 uker ferie.Hvor skal du på ferie? er det migrene du har? eller kanskje stresshodepine?
Må ikke skravle for mye nå daDu kan skravle med meg![]()
fri for å skravle? mhm det skulle tatt seg ut.
hadde ikke vært så dumt i grunnfri for å slappe av da? å skravle litt?![]()
skal bare være hjemme, men har 2 uker ferie.
Kan virke som det kommer noen dager før den helrige tante rød kommer på besøk![]()
hadde ikke vært så dumt i grunnFri for å slappe av altså
![]()
Nei, det il vi jo ikke. Dumme tr..men vi vil ikke se trgodt å bare slappe av hjemme også !
Bare 4 dager igjen !er ikke mange dagene igjen til ferie nå da![]()
Nei, det il vi jo ikke. Dumme tr..
tusen takk, så herlig du erunner deg at tr ikke kommer!

Jaaa, fri neste mandag. Så skal bli godt med langhelg. Så er det jo bare halv dag 23 før fri helt til tirsdag igjen. Så er ikke mange dagene igjen av 2014 nå som skal tilbringes på jobb heldigvisKlart det er lov.
Jeg kjenner jeg er veldig glad or at det snart er ferie
Ja ok da, bare 3 igjen3 dager om du ikke teller i dag![]()
her er det ferie fra fredag kl 16.30Jaaa, fri neste mandag. Så skal bli godt med langhelg. Så er det jo bare halv dag 23 før fri helt til tirsdag igjen. Så er ikke mange dagene igjen av 2014 nå som skal tilbringes på jobb heldigvis![]()