Er nok mest av det siste der![]()
da er det bare å hive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok mest av det siste der![]()
Sikkert kjempefinsvart med litt lilla og litt lilla på innsiden![]()
Hva skal du i morgen da?
Ååå, det må jeg huske å kjøpedrops holder jeg påhjelper faktisk litt på kvalmen også
![]()
Høres bra utDet er jeg helt sikker på ja
Synes det er så rotete med all tickerene
Lang dag på jobb så lage fferdig gaver med kengubarnet, så ut å levere julekortHva skal du i morgen da?
Sikkert kjempefin![]()
Må nok det en kveldda er det bare å hive
Ååå, det må jeg huske å kjøpefikk lyst på sånn lakerol med cactus
![]()
Hva er tickere? Hehe
Min legger inn i skapet feil, så det blir ikke plass til alt. Så jeg må rydde garderoben. Savmer dørerMin gjør det feil![]()
Bunnteksten med sånn tidslinje og divHva er tickere? Hehe
Må nok det en kveld
Har ikke skapet dører?Min legger inn i skapet feil, så det blir ikke plass til alt. Så jeg må rydde garderoben. Savmer dører![]()
Nei. Fikk ikke ei ferieuke alikevel. Men har fri lørdagen i romjula. Så har jo langhelg da i det minsteMerker det nok da ja. Skal du ha noe ordentlig juleferie da? Kan vel være godt for foten det![]()
Min legger inn i skapet feil, så det blir ikke plass til alt. Så jeg må rydde garderoben. Savmer dører![]()
har vært noen turer på legevakten med han ja![]()
Det er sant, men da gjør mannen detellers kan du gjøre det når du har handlet, da har du ikke noe valg![]()
Han syntes vel du fortjente detDet var denmen syns den var i dyreste laget før jul her...