Har ikke detVært det de to siste årene. Vært der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke detVært det de to siste årene. Vært der?
Fin tidslinjeUngdom --> ung voksem --> voksen --> godt voksen --> eldre ---> gammel![]()
Ånei så kjedelig :/Har ikke detMå være hjemme med en livredd hund.
Er du enig?Fin tidslinje![]()
Han hadde vært perfekt!Såå synd hsn ikke skal spille mr gray likevel :/
De må jo få være fulle de også, men det må gå an å oppføre seg fordi tenker jeg.Er ikke mer enn 27og med godt voksne tenker jeg sānn 45/50 +
Den jaArrow?er bra!
Brisen og til og med full kan være greit, men totalt dritings.. det er ikke så kultFulle godt voksne er så flaut det![]()
Brisen og til og med full kan være greit, men totalt dritings.. det er ikke så kultFulle godt voksne er så flaut det![]()
Husker første busstur med nattbussen etter bytur som 18 åring. Ungdommen satt pent og pyntelig. De 45år + damene fjaset og tullet, trakk i snoren før hvert stopp og ble nesten kastet avDe må jo få være fulle de også, men det må gå an å oppføre seg fordi tenker jeg.
Den e RÅ!Har fortsatt ses 6 tilgode![]()
Nei ikke sant?Brisen og til og med full kan være greit, men totalt dritings.. det er ikke så kult![]()
Vanskelig å komme på noe man vil ha hele ukenEr dårlig på sånt gitt!
Jeg orker ikke slikt..Det er så utrolig lavmål!
Enig. Kommer ikke på hva vi vil ha i morgen engang viVanskelig å komme på noe man vil ha hele uken![]()
Han er helt magisk.... *sukk*Men han er jo såå deilig!
Aldri laget den jeg heller, men tror ikke den er noe særlig vanskeligHar ikke lagd det før heller. Mamma som brukte å lage![]()
Ja, virkelig! Kanskje litt god gammeldags juling![]()
Hvem snakker dere om?Hadde bare blitt rart om han skulle spilt han. Ødelagt alt med SOA![]()
Jaaaa! Sikle sikle!Han er helt magisk.... *sukk*