Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er derKan du sjekke om hjem kjære hjem er der? Gidder ikke melde meg inn hvis ikke
Er veldig godtKrydderkake er godt da![]()
Tror jeg ogTror nok mange av oss ville gjort det![]()
Den filmen er så finThank you! Da blir det film på meg
Familefilmer er fine greierSer det meste jeg
Fin liste det der. Elsker sånne familiefilmer i jula og
I knowDen filmen er så fin![]()
Hadde ikke orket å sett den en gang til, men de 2 første sesongene iallefall er veldig braEr det en bra serie? Tenkt på å se den![]()
Den er ikke så værst. Men syns de er litt treg med sesonger og sånt.Bruker mest amerikanske versjonen jeg, men den norske begynner virkelig å komme seg![]()
Lyst på noe jeg nå etter all denne pratingen om mat og kakerMulig jeg må bake det igjen snart og![]()
Er på tredje nå, synes den fortsatt er bra jegHadde ikke orket å sett den en gang til, men de 2 første sesongene iallefall er veldig bra![]()
Kobla ikke jeg heller førstÅåh, den sweet home alabama?
Så flink du erIkke noe problem å spise ihvertfall. Blir hverken bedre eller verre, og vekta har gått opphehe
Bruker ikke appIdag har appen vært værre enn noengang! Bare her eller?
Kommer ikke inn på den lenger jegDen er ikke så værst. Men syns de er litt treg med sesonger og sånt.
Ja, jeg husker ikke helt. Er jo så lenge siden den gikkEr på tredje nå, synes den fortsatt er bra jeg![]()
Den har jeg sett et par gangerKobla ikke jeg heller først![]()
Den er på netflixJa, jeg husker ikke helt. Er jo så lenge siden den gikk![]()