Ikke vet jegwhyyy?! Er så irriterendes jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vet jegwhyyy?! Er så irriterendes jo.
Skravledate?Kan ikke vi ha date her neste lørdag da?![]()
1. dessert var den blåmuggpepperkaken og andre var krydderkake og isHva var dessert da?
Ikke testet i dag? Når er ikm?Veldig fin helgTestet negativt i går morgest.
Jeg hadde det i januar. Før det har jeg ikke hadd det sia ungdomsskolen tror jeg. Håper det fortsetter sånn.Jeg er av typen som får omgangssyken 1 gang i året. Er som en klokke![]()
Ååh. Krydderkake og is<3 mmm1. dessert var den blåmuggpepperkaken og andre var krydderkake og is![]()
Da blir man mett ja4 retters så ble jo mett selv om der var ting jeg ikke likteJulematen var fantastisk
![]()
1.rett: Gravlaks (spiste ikke)¨Hva spiste du?
Er heldigvis lenge siden jeg har hatt detJeg hadde det i januar. Før det har jeg ikke hadd det sia ungdomsskolen tror jeg. Håper det fortsetter sånn.
Jepp. Ettersom mannfolka skal bortSkravledate?![]()
Hadde spist kun 2 og 4 jeg og1.rett: Gravlaks (spiste ikke)¨
2.rett: Pinnekjøtt, svineribbe, liten mørbit, poteter, surkål, rødkål og kålrabistappe
3.rett: Pepperkake med blåmuggost (spiste ikke)
4.rett: Krydderkake med vaniljeis
Ååååå krydderkake❤1.rett: Gravlaks (spiste ikke)¨
2.rett: Pinnekjøtt, svineribbe, liten mørbit, poteter, surkål, rødkål og kålrabistappe
Its a date!Jepp. Ettersom mannfolka skal bort![]()
Hadde spist kålrot, pepperkake og krydderkake med is.Hadde spist kun 2 og 4 jeg og![]()
De fleste er vel møkklei av at forumet henger seg oppJeg falt nedappen funker dårlig når jeg skal skravle eller det der ingen her.
Kan ikke klageDa blir man mett ja![]()
Pepperkake med blåmuggost? Whaaaaaaaaaaaaaaat1.rett: Gravlaks (spiste ikke)¨
Ja.. prøver å ikke la det gå så hardt inn på meg og heller prøve å nyte jula, men begynner å bli rimelig frustrert nå..Det var kjipt
Her er det svært selden noen av oss har det takk og lov for detJeg hadde det i januar. Før det har jeg ikke hadd det sia ungdomsskolen tror jeg. Håper det fortsetter sånn.
Det skjønner jeg sabla godt.!Kjenner meg igjenJa.. prøver å ikke la det gå så hardt inn på meg og heller prøve å nyte jula, men begynner å bli rimelig frustrert nå..