spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Tredje søndag i advent allerede og???Blir bare avslapping her og idag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tredje søndag i advent allerede og???Blir bare avslapping her og idag.![]()
Ingen som skravler når jeg kanMå skravle mer da
Da såDet går greit det stort sett , så lenge vi ikke har planer kan han bare sove
HahaVi har holdt på med film/lekerommet i noen timer allerede, fortsatt ikke ferdig. Men nå er det pause. Mannen vasker ferdig badet![]()
Får besøk som skal se på baby. De kommer ikke for å besøke meg liksomHva er planen i dag??
Sånn å forståIngen som skravler når jeg kan![]()
Det må hanHahamå jo vaske ferdig når han sovna
![]()
Ok, samma for meg i grunn når vi ikke har planerDa såjeg syns det er så kjedelig.
Tredje søndag i advent allerede og???
Hehe, er nok noen andre som er trekkplasteret nå jaFår besøk som skal se på baby. De kommer ikke for å besøke meg liksom![]()
Har pepperkakedeig jeg hadde planer om å bake ut i går. Kanskje jeg skal ta å gjøre det nå?Det skjønner jeg
Ja jeg vet!!! Snart julaften!!tida går så fooort!!!
Det synes jeg du kanHar pepperkakedeig jeg hadde planer om å bake ut i går. Kanskje jeg skal ta å gjøre det nå?![]()
Det er kjedelig. Og de skjønner ikke at det er det beste for dem heller...Lillesøster ville ikke sove i natt![]()
Oi! Det er det!Tredje søndag i advent allerede og???
Ja :-O går så fort...Oi! Det er det!
Å nå kunne ikke bror komme lijevel så storesøster ble sååå skuffa....Hehe, er nok noen andre som er trekkplasteret nå ja![]()
Det syns jeg. Så legger du ut bildeHar pepperkakedeig jeg hadde planer om å bake ut i går. Kanskje jeg skal ta å gjøre det nå?![]()
uff da så kjedeligÅ nå kunne ikke bror komme lijevel så storesøster ble sååå skuffa....![]()
Godt er detJa :-O går så fort...