Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Haha, ja jeg ogsāHæ? Du også?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja jeg ogsāHæ? Du også?![]()
Min skal på julebord neste helg og :/ så min er heller ikke noe flink på åholde seg hjemmeMin var hos en kompis. Kom hjm kl.1. Skal på julebord neste helg. Hva om han kunne holdt seg hjemme igår liksom..... Sykt irriterende!!
Trodde det skulle bli bedre men.... Nå har jeg sagt ifra, så får vi se da...Min skal på julebord neste helg og :/ så min er heller ikke noe flink på åholde seg hjemme
Det som er kjedelig er ikke det å være alene lørdagskvelden, men at han sover bort hele søndagenTrodde det skulle bli bedre men.... Nå har jeg sagt ifra, så får vi se da...
Her står min opp heldigvis. Men han har ikke noe valg hellerDet som er kjedelig er ikke det å være alene lørdagskvelden, men at han sover bort hele søndagen
Min sover halve søndagDet som er kjedelig er ikke det å være alene lørdagskvelden, men at han sover bort hele søndagen
Vi ogsåNei. Så nå har vi 2![]()
Ja hvorfor ikkePå en lørdagskveld?![]()
det skjeJa det tenkte jeg også![]()
Ikke oppe her enda neiMin sover halve søndag
Jeg driver å utsetter detRyddetid... Grøss
Hadde jeg aldri godtatt!Min sover halve søndag
Greit så lenge dere ikke har kids. For da kan jo du og ligge så lenge du vil. Ikke like behagelig da men...Ikke oppe her enda nei![]()
Min ble sparket ut av senga idagIkke oppe her enda nei![]()
Må skravle mer daHar falt ut av topp 10![]()
Det går greit det stort sett , så lenge vi ikke har planer kan han bare soveHadde jeg aldri godtatt!
Vi har holdt på med film/lekerommet i noen timer allerede, fortsatt ikke ferdig. Men nå er det pause. Mannen vasker ferdig badetJeg driver å utsetter det![]()
Oh no! Kom deg inn igjenHar falt ut av topp 10![]()