Værre enn min er han ikke.Haha. Her sier han ikke hva han vil ha, men han er veeeldig flink til å si hva han ikkr vil ha
Og han er kresen han og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Værre enn min er han ikke.Haha. Her sier han ikke hva han vil ha, men han er veeeldig flink til å si hva han ikkr vil ha
Og han er kresen han og![]()
var visst flere som ville ha sånne , la de ut på en fbsideVar virkelig flotte altså![]()
Du har så lyst på pizza ja.Pizzaprat på flere forum, spørs om jeg må lage meg en polarbrødpizza eller noe![]()
HihiJammen! Uff![]()
flink duhar værtHar rydda og vaska stua grundig i dag +vaska alle vinduene i huset mens mannen og svigerfar har bært ved, så nå tar jeg meg pause resten av dagen tror jeg. Blir snart pizza fra Solveigs![]()
Uff da. Har du leddgikt så skjønner jeg den ikke lker detDet gjør ikke min kropp heller. Dumme leddgikt
Oi! Du har virkelig stått påHar rydda og vaska stua grundig i dag +vaska alle vinduene i huset mens mannen og svigerfar har bært ved, så nå tar jeg meg pause resten av dagen tror jeg. Blir snart pizza fra Solveigs![]()
Så slitenhaha! Helt latterlig. Skal bli godt med mat etterpå.
Nyvasket stue er digg!
Snsrt håndballkamp nå:
Guttene er og bader, nå ble mange overrasket tenker jeg.
Svin indrefiletHva blir det?
Ja ikke sant.Oi! Ja det må jeg si. Virkelig overraskende![]()
Pizzaprat på flere forum, spørs om jeg må lage meg en polarbrødpizza eller noe![]()
Nyvasket stue er digg!
Snsrt håndballkamp nå:
Guttene er og bader, nå ble mange overrasket tenker jeg.
Svin indrefiletog bakte småpoteter. Bernaise
tror vi hopper over grønnsaker. Kan nesten ikke spise noe før vesla får vondt i magen.