Nei det tror jeg ikkeEr det ikke.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det tror jeg ikkeEr det ikke.?
Her har det snødd oppå isen. Gleder meg til å gå ut med vogn etterpå....Regn som det er en del av her på sunnmøre er vel sikkert ikke like koselig![]()
Så deilig!Ferdig med julegavene da i det minste!!![]()
Så kjipt. Slappe av istedet daTuren ble avlyst. Klarte ikke å komme meg til døren![]()
Jeg er så krsen,det jeg vil ha koster flesk...Vi må skifte ut salongen etterhvert, men jeg har jo sååå lyst til å lage em selv egentlig da
Spisestua er grei, arv fra mannen sin side. Trenger litt pussing, men har trekt om setene på den
Også blir det vel mye som må kjøpes inn til lille bøllefrø etterhvert..
Får slutte å si det daNei det tror jeg ikkehar hørt den før.
Synes jeg ogSå flink!
kjøpe?Synes jeg og![]()
Vin, conjac, genser, kakefat, ps3 spill og litt tilHva endte du opp med å
kjøpe?
Jeg er her nåAnybody here?![]()
HeiheiJeg er her nå![]()
Jeg er så krsen,det jeg vil ha koster flesk...
Hater skinnsofaem vi har
Kommet inn fra gåtur, helt utslitt!Heiheihva driver du med da?
Snør som bare det her nåNettopp kommet inn fra tur på butikken. 7 cm blaut nysnø og vogn er ikke å anbefale. Gurimalla så sliten jeg er! Itillegg regnet detskulle kanskje brukt 40 min til og fra. Men brukte en time istedet. Tok masse omveier også for å unngå det værste. Tror bare jeg må gå å legge meg
![]()
Tenk så artig det er for ungeneSnør som bare det her nå![]()
flink jenteVin, conjac, genser, kakefat, ps3 spill og litt til![]()
Jeg erAnybody here?![]()
Sikkert lurt. Jeg har dessverre en mann som også har begynt å si fra hva han vil ha...Jeg og er kresen se. Derfor jeg vil lage en selv![]()