Blir neste år her og gadd ikke i år.Aldri laget julekort før - men neste år blir det vel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir neste år her og gadd ikke i år.Aldri laget julekort før - men neste år blir det vel![]()
JooDet er ikke så nøye med alle varslene![]()
Ja ikke sant det er det. Hva vil du vinne?God plan![]()
Så kjedelig.Åååh. Skjønner ikke hvorfor keg gidder. Sambo synes tydligvis candycrush er mer spennende enn meg. Hører jo ikke når man snakker til han..
Grrrrr
Forbanna mobilspill!
Bryr meg ikke alltid jeg hellerJooOm noen har sitert meg vil jeg jo se hva de har skrevet
![]()
Bryr meg ikke alltid jeg hellerJooOm noen har sitert meg vil jeg jo se hva de har skrevet
![]()
Forbanna mannfolkSå kjedelig.
Ikke jeg hellerSitter fremfor pc heeele dagen på jobb, gidder ikke ta dem frem når jeg er hjemme i tillegg![]()
Forbanna mannfolk![]()
Natta og sov godtNei nå natta![]()
Om man ikke bryr seg om dem så er jo appen grei nok, men jeg bryr megBryr meg ikke alltid jeg heller![]()
Du og jegOm man ikke bryr seg om dem så er jo appen grei nok, men jeg bryr meg![]()
Toppønsker er vognen, Voksi Frost, storksak væske og bæresele. Først og fremst vognen daJa ikke sant det er det. Hva vil du vinne?
God nattNei nå natta![]()
Den vinner du ikkeToppønsker er vognen, Voksi Frost, storksak væske og bæresele. Først og fremst vognen da![]()
MøkkamannÅååh. Skjønner ikke hvorfor keg gidder. Sambo synes tydligvis candycrush er mer spennende enn meg. Hører jo ikke når man snakker til han..
Grrrrr
Forbanna mobilspill!
Er din den da?Den vinner du ikke![]()
Er mye sånn om dagen dessverreTekniske problemer i kveld også :/
Håper det snart løser seg. Ting tar tid og jeg får ikke quotet hele tiden. Så vet dere det. Blir litt ork å være her da![]()
Går fortsatt ganske tregt på data også desverre, men litt bedre enn de siste dagene synes jeg.Tekniske problemer i kveld også :/
Håper det snart løser seg. Ting tar tid og jeg får ikke quotet hele tiden. Så vet dere det. Blir litt ork å være her da![]()