Så lenge man kommer seg vekk er det deilig synes jeg, spiller ikke så stor rolle hvor langt det erJeg skal bare 50 min unna i januar, men gleder meg som en liten unge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge man kommer seg vekk er det deilig synes jeg, spiller ikke så stor rolle hvor langt det erJeg skal bare 50 min unna i januar, men gleder meg som en liten unge
Godt mulig det. Lurer på hvordan det er de trekkerJeg har unnet ut at det er 5.plassen som vinner denne gangen, så jeg har tenkt å ligge der jeg.
Så lenge man kommer seg vekk er det deilig synes jeg, spiller ikke så stor rolle hvor langt det er![]()
Ikke godt å si. Men jeg sier det blir 5.plassen, så da blir det nok det..Godt mulig det. Lurer på hvordan det er de trekker![]()
Krysser fingrene for detIkke godt å si. Men jeg sier det blir 5.plassen, så da blir det nok det..
( har aldri vinnerlykke, men kan jo åprøve meg)
Hva håper du å vinne da?Jeg har unnet ut at det er 5.plassen som vinner denne gangen, så jeg har tenkt å ligge der jeg.
Ikke jeg hellerKrysser fingrene for detSynes jeg også kan få vinne. Aldri vunnet på noe
![]()
Til ålesund så må man jo innom gardermoen uansett hvor man skal. Ble mye flyDet vil jeg tro ja..
Joda. De hadde med seg lussekatterKoselig nok det!![]()
Får vinne hver sin premie daKrysser fingrene for detSynes jeg også kan få vinne. Aldri vunnet på noe
![]()
Det er godtJoda. De hadde med seg lussekatter![]()
Må kanskje det jaTil ålesund så må man jo innom gardermoen uansett hvor man skal. Ble mye fly
Samme hva, bare jeg vinnerHva håper du å vinne da?![]()
Åååå sånn tester jaTror det.. foretrekker data
Sånn som jeg harDisse linjene og bildene folk har under det de skriver.
Testet andre slags tester også, men de ble negativeÅååå sånn tester jatungvint med data da.
Det er ikke så nøye med alle varsleneMen på app så er varsler "påminnelser" sant? Og om du har 23 stykk du ikke har lest da så må du jo klikke deg frem og tilbake og hele tiden huske på hvor du slapp sist. Eller?Her på data står det alltid med rødt hvor mange jeg har fått også åpner jeg alle de i nye vindu
![]()
Hele topp 10 kan vinneIkke jeg heller![]()
Ser den ikke på appSånn som jeg har![]()
God planFår vinne hver sin premie da