Synes bare det er koselig jegDisse linjene og bildene folk har under det de skriver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes bare det er koselig jegDisse linjene og bildene folk har under det de skriver.
Jeg synes data er rotete jeg ogsåNeeeier så rotete
Men på app så er varsler "påminnelser" sant? Og om du har 23 stykk du ikke har lest da så må du jo klikke deg frem og tilbake og hele tiden huske på hvor du slapp sist. Eller?Jeg synes data er rotete jeg også![]()
Yay! Noen som er enige med megJeg synes data er rotete jeg også![]()
Så koseligDa ble det skriving av julekort her![]()
Aldri laget julekort før - men neste år blir det velDa ble det skriving av julekort her![]()
Første gang jeg skriver selv. I fjor bestilte vi med ferdig tekstAldri laget julekort før - men neste år blir det vel![]()
Bestilt opptrykkt med bilder du skriver på? Eller lager du alt selv?Første gang jeg skriver selv. I fjor bestilte vi med ferdig tekst![]()
Det er samme som påminnelser. Kan vel finne ut hvor mange påminnelser du har her også. Enten går du tilbake til den første og gjør det samme med de andre. Ellers så blar man fra side til side, finner sine innlegg. Kommer an på hvor mye aktivitet det har værtMen på app så er varsler "påminnelser" sant? Og om du har 23 stykk du ikke har lest da så må du jo klikke deg frem og tilbake og hele tiden huske på hvor du slapp sist. Eller?Her på data står det alltid med rødt hvor mange jeg har fått også åpner jeg alle de i nye vindu
![]()
Har bestilt kortet med bilde hos fotograf og skriver på den tomme sidaBestilt opptrykkt med bilder du skriver på? Eller lager du alt selv?![]()
Jeg synes iallefall det funker braDet er samme som påminnelser. Kan vel finne ut hvor mange påminnelser du har her også. Enten går du tilbake til den første og gjør det samme med de andre. Ellers så blar man fra side til side, finner sine innlegg. Kommer an på hvor mye aktivitet det har vært![]()
Blir sikkert kjempefint!Har bestilt kortet med bilde hos fotograf og skriver på den tomme sida![]()
Men om man går tilbake må man hele tiden huske den siste, og kanskje har man fått nye i mellomtiden. Blir bare forvirret jegDet er samme som påminnelser. Kan vel finne ut hvor mange påminnelser du har her også. Enten går du tilbake til den første og gjør det samme med de andre. Ellers så blar man fra side til side, finner sine innlegg. Kommer an på hvor mye aktivitet det har vært![]()
Klart jeg erFornuftig du Kengu![]()
Vi skriver på baksidenHar bestilt kortet med bilde hos fotograf og skriver på den tomme sida![]()
Det var vel aldri noen tvilKlart jeg er
Av bildet?Vi skriver på baksiden
Nei det var det ikkeDet var vel aldri noen tvil![]()