Det er veldig snilltLager kake ofte til deliker å være snill med de, så bruker jeg å dra innom med skoleboller osv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig snilltLager kake ofte til deliker å være snill med de, så bruker jeg å dra innom med skoleboller osv
![]()
Skal prøve å lage neste ukePasta med sånn glass fra dolmio ?? Som heter pasta al forno, i en form med ost på og inni ovnen![]()
Datt ut av forumet IGJEN...
Natta damer. Kryper til køys. Håper på mer søvn i natt![]()
Men det er så irriterendes...Det er ikke noe nytt i dag!
Hundene her har det med å prompe en del ogsåHunden promper og jeg brekker meg![]()
Takk. Har gitt opp... Helt tragisk. Var jo så lett sist gang.Lykke til med søknad![]()
Gjør detSkal prøve å lage neste uke![]()
Har jo snakka om det i flere dagerHaha...hadde ikke fått med meg at dere snakket om spagetti![]()
Ja nå er det håpløst igjen...Mye tull her nå synes jeg...![]()
Det kan vi ikke ha noe avSamme lurte jeg på!![]()
Gleder meg til å prøveGjør det![]()
Lettest å kjøpe nyttTypisk menn![]()
Må kjøpe nytt til jul synes jegLettest å kjøpe nytthvis det blir kjøpt no engang da...
Syns igrunn jeg ogsåMå kjøpe nytt til jul synes jeg![]()
Hundene her har det med å prompe en del også![]()
hahahaDet luker jo som noe har død i han![]()
Glad jeg ikke er deg akkurat nåBuuuuuurde begynne å skrive på eksamen jeg........ *utsette*
Verste er at jeg har hatt hele praksisperioden på meg, men er enda ikke begyntGlad jeg ikke er deg akkurat nåEksamen i juletiden er ikke kjekt