Har du det da?
Jeg sa ikke til min jeg skulle teste. Jeg bare gjorde det før han hadde stått opp, så deretter krøp inn i senga til han med positiv test. Tok litt tid før han forsto hva som skjedde
Nei venter til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du det da?
Jeg sa ikke til min jeg skulle teste. Jeg bare gjorde det før han hadde stått opp, så deretter krøp inn i senga til han med positiv test. Tok litt tid før han forsto hva som skjedde
Det får jeg hele tiden. Eller siden står bare å laster segJeg ramler ikke ut. Men er treigt å får ofte sånn feilmelding når jeg forsøker å gå inn på tråder
Gleder megJeg og![]()
Kjedelig daNei, bare kanel på![]()
Pasta pasta pasta <3Masse spaghettiprat her![]()
Skjønner detMasse spaghettiprat her![]()
God nattNatta damer. Kryper til køys. Håper på mer søvn i natt![]()
Nei, er godt detKjedelig da![]()
Jaa! Helt enig <3Pasta pasta pasta <3
Krysser fingrene på at du får gjøre detNei venter til i morgenhåper på å vekke han med en positiv test
![]()
det gjør denHolder den serien på enda?![]()
Sov godtNatta damer. Kryper til køys. Håper på mer søvn i natt![]()
Krysser fingrene på at du får gjøre det![]()
Snill du er daMå har jeg baka kaka som han skal ha med på jobb siden de fikk så god bonus på ene huset de produserte![]()
Snill du er daKunne ønske du bodde her
![]()
Pasta med sånn glass fra dolmio ?? Som heter pasta al forno, i en form med ost på og inni ovnenHva er det?
Aww kom hit med noenLager kake ofte til deliker å være snill med de, så bruker jeg å dra innom med skoleboller osv
![]()
Det var over-klissete. Gubben bare bestemte det skulle kastes. TullingKunne det ikke vaskes?![]()
Typisk mennDet var over-klissete. Gubben bare bestemte det skulle kastes. Tulling