Det var fordi jeg ble ferdig så sent og hadde pusset tennene på slutten. Da orket jeg ikke smake. Fått smakt i dag daRakk ikke? Det går ikke antar jo 2 sek å spise
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var fordi jeg ble ferdig så sent og hadde pusset tennene på slutten. Da orket jeg ikke smake. Fått smakt i dag daRakk ikke? Det går ikke antar jo 2 sek å spise
![]()
Det har jeg lagt merke til :/Den er det i dag å!
Jeg drikker varm sjokoladeHar så lyst på sjokolade!!!!
Nå går det tregt igjen!!!Jeg drikker varm sjokolade![]()
Må være lenge siden tenker jeg6467 nye innlegg siden jeg va her sist... Enten er det lenge siden eller så skravler dere altfor mye![]()
Kanskje en kombinasjon?6467 nye innlegg siden jeg va her sist... Enten er det lenge siden eller så skravler dere altfor mye![]()
Eat it then![]()
Jeg har i kjøleskapet![]()
Hørtes sunt ut![]()
Det er santMan trenger da ikke å være det bestandig.
Må være lenge siden tenker jeg![]()
![]()
![]()
Langt til nærmeste butikk da?
Stakkars deg.... Jeg har litt, men burde ikke spise...Men jeg har ikke![]()
Ikke helt stille da, men litt mindre skravlingEr nok det ja.. Har jo vært stille i 2 dager nå.
Sånn å forståDet var fordi jeg ble ferdig så sent og hadde pusset tennene på slutten. Da orket jeg ikke smake. Fått smakt i dag da![]()
Har du mann som har reisejobb/på sjøen slik som meg?Nei, men jenta har lagt seg. Så kan ikke kjør![]()
Tror det er lenge siden du har vært her6467 nye innlegg siden jeg va her sist... Enten er det lenge siden eller så skravler dere altfor mye![]()
Du får vekke henneNei, men jenta har lagt seg. Så kan ikke kjør![]()