Helt greitFint det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt greitFint det
Tenkte på det jeg også...Men er jo ikke sikkert de kommer i morgen, jeg trodde jo jeg skulle få de idag siden jeg bestandig har fått de to dager etter at de har vært sendt![]()
Nå er du herJeg er her nå![]()
Tenkte på det jeg også...
Hmmm.. Vanskelig. Nei da vet jeg ikke![]()
Det skjønner jeg. Nei, kjøp test duÅ uansett så vil sambo være med på testingen før han drar på jobb![]()
Sitter bare å trykker på dataenJeg har ryddet kjøkkenetenn du?
Får se om det varer daBra jobba
Kunne ønske min brydde seg litt mer om testingenÅ uansett så vil sambo være med på testingen før han drar på jobb![]()
Nå er du herformen da?
Kjekt detDet gjør jeg nå![]()
Det er lov å klage og skjønner godt du er bekymret. Det vil man bestandig være... Men det vet du joDen er faktisk ganske finnesten så man tenker om det har gått galt
er bare småkvalm i perioder.. Ja, jeg vet! Jeg klager uansett hvilken form jeg er i!
Det er sånn nå og da. Noen ganger går det kjapt andre ganger ikke.Er BV fortsatt like tregt hos dere? Nå gir jeg opp snart..
Er BV fortsatt like tregt hos dere? Nå gir jeg opp snart..
Det er lov å klage og skjønner godt du er bekymret. Det vil man bestandig være... Men det vet du jo![]()
Fra uke 30 var jeg kjempebekymret igjen. Huff... Er bekymret nå også. Hva om jeg mister taket på vogna, hva om jeg tryner i trappa med henne, hva om hun slutter å puste osv. HerregudHahagleder meg til 18 uker! Kommer ikke til å bli rolig å nyte det før det..
Det er så merkelig. Noen ganger er det bra andre ganger går det skikkelig tregt.Ja, det er det!