Uff daOg langdag på jobb til kl 17. Baaah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daOg langdag på jobb til kl 17. Baaah
Så du skal handle på natten?Denne gangen ville an det men rekker ikke i dag, å siden det er nattåpent og mye rabatter så tar jeg det..
Samme her..1 år siden jeg var på frisøren. Kanskje på tide da? Fikk lyst å dra når jeg så postene her oppe
Har 8 fra onestep (som jeg ikke liker) og 4 strimler fra billigtesterHar du mange da?
Det er detShopping er gøy![]()
På ullevål er bmi kravet under 35.Siden vi har prøvd så lenge, så regner jeg med at når jeg har nådd vektkravet til gyn så er det mulig at det blir en mulighet og da er det greit å ha penger klart![]()
Nei skal handle på dagen, tilbudene gjelderhele dagenSå du skal handle på natten?
Er det? Gyn sa under 30 til meg. Til nød 32..På ullevål er bmi kravet under 35.
Åja, forstårNei skal handle på dagen, tilbudene gjelderhele dagen
Ja under 35.Er det? Gyn sa under 30 til meg. Til nød 32..
Fint detÅja, forstår![]()
Dustegyn. den offentlige her da... Har fått time hos en ny privat 29.januar hvertfall.Ja under 35.
Ja dustegyn. Ganske sikker på riksen opererer med samm grensen.Dustegyn. den offentlige her da... Har fått time hos en ny privat 29.januar hvertfall.
Nærmeste blir nok TrondheimJa dustegyn. Ganske sikker på riksen opererer med samm grensen.
Men søk opp på sykehuset der du skal så serdu ja hva det er der.
St.olavs?Nærmeste blir nok Trondheim
Jepp, men der stod det bare at du ikke burde ha for høy bmi, men ikke hva for høy varSt.olavs?
God morgenGod morgen![]()
13Jepp, men der stod det bare at du ikke burde ha for høy bmi, men ikke hva for høy var
Haukeland har grense på 32