Skravletråd :)

Jeg bruker mest data, er ikke så glad i å taste på telefonen. Hvertfall når det er fullt kjør her. Nå er det julebordweekend vi skal på med fullt program, og husker fra i fjor at mobildekning var elendig :P
Da detter du nok laaaaangt ned :p du har nok safa topp10 iallefall.

Da detter du nok laaaaangt ned :p du har nok safa topp10 iallefall.
Så lenge jeg er der så er jeg fornøyd. Vinnersjansen er vel like stor om man er på 1. eller 10. regner jeg med :P

Jeg prøver bare klore meg fast på topp 10 jeg :p hatt masse å gjøre med praksis og eksamen, så utrolig at jeg ikke har ramlet ned enda!
Jeg også er fornøyd så lenge jeg blir på topp 10. Følte jeg måtte få inn en del innlegg på begynnelsen, for kommer ikke til å være her så mye på slutten :)

Jeg også er fornøyd så lenge jeg blir på topp 10. Følte jeg måtte få inn en del innlegg på begynnelsen, for kommer ikke til å være her så mye på slutten :)
Nei, er vel andre ting å gjøre i jula :)

Jeg skal hvertfall være mye med familie, og da lar jeg data og mobil ligge :)
Vi skal til svigers første juledag, og de er så lite pratsomme og sosiale, at her blir det vel litt ipad etter mini er lagt for kvelden.... Til og med på julekvelden i fjor satt de å trykket på hver sin dings :o

Så lenge jeg er der så er jeg fornøyd. Vinnersjansen er vel like stor om man er på 1. eller 10. regner jeg med :P
Skulle tro der ja:) jeg må bare komme meg inn dit først :p

Vi skal til svigers første juledag, og de er så lite pratsomme og sosiale, at her blir det vel litt ipad etter mini er lagt for kvelden.... Til og med på julekvelden i fjor satt de å trykket på hver sin dings :eek:
Oi :P Hos mamme er det forbudt å trykke på mobiler og nettbrett når vi er på besøk. Vi finner på så mye annet koselig uansett :)

Jeg prøver bare klore meg fast på topp 10 jeg :p hatt masse å gjøre med praksis og eksamen, så utrolig at jeg ikke har ramlet ned enda!
Det er bra gjort:)

Vi skal til svigers første juledag, og de er så lite pratsomme og sosiale, at her blir det vel litt ipad etter mini er lagt for kvelden.... Til og med på julekvelden i fjor satt de å trykket på hver sin dings :o
Vi la fra oss mobilen noen timer ute i gangen. Alle som kom måtte også gjøre det:p

Oi :P Hos mamme er det forbudt å trykke på mobiler og nettbrett når vi er på besøk. Vi finner på så mye annet koselig uansett :)
Prøver å la slikt ligge når jeg er på besøk, både hos mamma og dem og hos svigers, men når alle andre sitter og trykker på pc/nettbrett/mobil så gir man litt opp :( skulle hatt forbud mot internett i jula :p

Back
Topp