Bare for at appen er så treg er jeg 4 innlegg unna topp10 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Var det det?Det var visst det likevel, stod bare ikke det på netflix.. Æsj, da finner jeg noe annet![]()
Han har litt vanskelig med å vise følelesene sine. Jeg vet jo han bryr seg, men som oftest virker det som om jeg ryr meg så mye mye mer. Når jeg f.eks sier jeg tester negativt så er det bare "åja".
Ifølge imdb såHæ? Var det det?![]()
Merket du ikke det? Når din kom å skulle hjelpe meg å bake i går så sendte jeg tilbake minHar du stjålet mannen min???![]()
Var det oppdatering nå?Bare for at appen er så treg er jeg 4 innlegg unna topp10![]()
Jeg synes ikke noe om røyk generelt. Lukten gir meg migreneanfall, så for meg er det en utfordring
Har sagt til han før at jeg blir ganske såra, han sier han ikke mener det slik men så går det noen dager og det er det samme igjen![]()
Forstår jeg godt. Gikk rimelig tregt![]()
Slettes ikke gale
Jeg skal finne meg en film og spise isSå sinnsykt og det. Kvelden straks nå da. Måtte bare lese meg opp litt![]()
Derfor jeg mente at Det ikke kunne være tregt pga all skravlinga![]()
Hørtes digg utSlettes ikke galeMer bekymret for etter helgen siden vi skal på hotellweekend
![]()
Naboen stakk hodet innom i stad. Hun skule hente noe datagreier mannen hadde fiksa. Hun lukta som vanlig røyk. Fikk nesten lyst å slikke fingreneJeg røyka selv i mange år. Nå stinker det av mannenfæææl lukt
haha
Merket du ikke det? Når din kom å skulle hjelpe meg å bake i går så sendte jeg tilbake min![]()
Jeg bruker mest data, er ikke så glad i å taste på telefonen. Hvertfall når det er fullt kjør her. Nå er det julebordweekend vi skal på med fullt program, og husker fra i fjor at mobildekning var elendigHørtes digg utkommer vel litt an på denne appen, skal den være like treig som i dag tror jeg ingen orker skravle
ikke ofte jeg kan komme hjem fra senvakt og IKKE drukne i nye innlegg
![]()
Er du sikker på det???Åja. Men han har skrudd bil...![]()
HahaRart hvor like vi er
![]()