Skravletråd :)

Bare for at appen er så treg er jeg 4 innlegg unna topp10 :p

Han har litt vanskelig med å vise følelesene sine. Jeg vet jo han bryr seg, men som oftest virker det som om jeg ryr meg så mye mye mer. Når jeg f.eks sier jeg tester negativt så er det bare "åja".

Har du stjålet mannen min??? :o

Jeg synes ikke noe om røyk generelt. Lukten gir meg migreneanfall, så for meg er det en utfordring

Jeg røyka selv i mange år. Nå stinker det av mannen :o fæææl lukt:p haha

Har sagt til han før at jeg blir ganske såra, han sier han ikke mener det slik men så går det noen dager og det er det samme igjen :P

Du beskriver oss jo :p

Slettes ikke gale :) Mer bekymret for etter helgen siden vi skal på hotellweekend :p
Hørtes digg ut :) kommer vel litt an på denne appen, skal den være like treig som i dag tror jeg ingen orker skravle :p ikke ofte jeg kan komme hjem fra senvakt og IKKE drukne i nye innlegg :p

Jeg røyka selv i mange år. Nå stinker det av mannen :eek: fæææl lukt:p haha
Naboen stakk hodet innom i stad. Hun skule hente noe datagreier mannen hadde fiksa. Hun lukta som vanlig røyk. Fikk nesten lyst å slikke fingrene :P :P :P

Hørtes digg ut :) kommer vel litt an på denne appen, skal den være like treig som i dag tror jeg ingen orker skravle :p ikke ofte jeg kan komme hjem fra senvakt og IKKE drukne i nye innlegg :p
Jeg bruker mest data, er ikke så glad i å taste på telefonen. Hvertfall når det er fullt kjør her. Nå er det julebordweekend vi skal på med fullt program, og husker fra i fjor at mobildekning var elendig :P

Back
Topp