Det blir vi aldri herV
eldig koselig, så lenge vi blir enig om en film![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir vi aldri herV
eldig koselig, så lenge vi blir enig om en film![]()
Spesialbestille større? Hehe
Man kan jo ikke gi oppEr så godt å ha dere jenter som har tfoen når jeg er på tur å miste den <3
Hehe...nettopp det det erDet går fntFortsatt lenge igjen av måneden
![]()
Er det bedre nå?Håper det blir bedre snart
Jada. Jeg tror iallefall hun har det bra. Lite vondt i magen, bæsjer og tisser, spiser og sover. Ikke så glad i å bade daMhmBra med det nye fam.medlemmet
?
Tror helt ærlig ikke jeg kommer til å holde meg der oppe selv. Fra 20.des hvertfall blir det mye besøk og forskjellig ut månedenHehe...nettopp det det er
Men nå har jeg ihvertfall vært innom![]()
Ikke herEr det bedre nå?
Sjeldent her også, men blir mye til "om vi ser den jeg vil i dag så får du velge neste gang"..Det blir vi aldri her
Du blir der tenker jegHehe...nettopp det det er
Men nå har jeg ihvertfall vært innom![]()
Lurt detSjeldent her også, men blir mye til "om vi ser den jeg vil i dag så får du velge neste gang"..![]()
Lurt detSjeldent her også, men blir mye til "om vi ser den jeg vil i dag så får du velge neste gang"..![]()
Det gjør det jo for meg ogsåTror helt ærlig ikke jeg kommer til å holde meg der oppe selv. Fra 20.des hvertfall blir det mye besøk og forskjellig ut måneden![]()
Man kan jo ikke gi opp![]()
Helt enigDet gjør det jo for meg også
Julen er familietid...![]()
Men da irriterer det vettet av meg at når vi ser "min" film så blir han bare sittende å trykke på mobilen....Lurt det
Funket ikke sist:/Melk da? Bruker hjelpe når jeg har halsbrann
Hadde jeg og gjort om det var skrekkfilmMen da irriterer det vettet av meg at når vi ser "min" film så blir han bare sittende å trykke på mobilen....
Blir du redd?Hadde jeg og gjort om det var skrekkfilm![]()