Hver sin smakHehe...synes overhode ikke det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver sin smakHehe...synes overhode ikke det![]()
Og der er jeg enig med degMakrell i tomat? Grøss
Godt det daOg der er jeg enig med deg![]()
Ja tror det er ganske mange faktiskDet er da i det minste litt fisk
Overrasket over antallet som er kresen på fisk eller ikke spiser det i det hele tatt![]()
Så hun liker heller ikke fisk??
Fikk ikke med meg noe dere snakket om igår jeg...![]()
Stemmer detKvinnfolk på loftet har jeg ikke sett her enda. Var hos Venessiela dethehe
Julepynten min står i kjelleren. Har fått opp nysydde julegardiner og adventsstaken daog i går bakte jeg pepperkaker
![]()
eg drepte en mus i sommer...
To av mine små våknet selvfølgelig..wJa det var helt ekstremt. Fikk nesten ikke sove.. Å jeg var sikker på at Vesla skulle våkne. Men hun sov som en stein.
Sovet som en steinGod morgen damer. Sovet godt?
Det skjønner jeg.. Hadde jeg hvert å hadde jeg hvert liten og hele huset hadde rista!To av mine små våknet selvfølgelig..wog de var redde...
Stemmer dethahahaha
Jeg kjøpte pepperkakeformer på HM i går.Gjør det hvert år. I år har de Bambi former
![]()
Si det til sjefenMå ikke være det
Jepp, heldigvisHver sin smak![]()
Vet ikke hvor de gamle formene etter mamma er jeg. ;(Aldri kjøpt former jeg. Har de vi brukte som barn
Minner meg om mamma♡
Bambi? Ååå det må jeg haStemmer dethahahaha
Jeg kjøpte pepperkakeformer på HM i går.Gjør det hvert år. I år har de Bambi former
![]()
Det skal jegSi det til sjefen![]()
Med museelle som han satt seg havleis fast i, deretter ble den puttet i en boks og kastet...Hvordan da? Hehe
Har tatt et par her og. Har satt musefeller på loftet![]()