Synes de smaker godt her, i dobbel med fire hjerterVaffler er best jabest i slikt rundt vaffeljern med 5 hjerter, ikke slik firkantede
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de smaker godt her, i dobbel med fire hjerterVaffler er best jabest i slikt rundt vaffeljern med 5 hjerter, ikke slik firkantede
![]()
Ja før jul.. Legg til en bil som skal på verksted + at vi trenger ny oppvaskmaskin...
Leder med 10 målDa tror jeg på seier
Leder vi?
Ja, er litt seint ute kan du sioi, er du ikke seint ute??
Tror jeg finner sengen veldig snart jeg ogsåJepp. Skal ta kvelden når kampen er ferdig![]()
Runde er aller best, og brunost på og bringebærsyltetøySynes de smaker godt her, i dobbel med fire hjerter![]()
Så flottLeder med 10 mål![]()
Nei, du er ikke kjent for detJa, litt... Skulle liksom gjøre det den dagen jeg fødtesent det også. Du vet jo, var ikke kjapp med det gavekortet mitt heller
![]()
Hehe he, ja jeg tror detDet er vel kanskje på høy tid nå???![]()
Høres bra utLeder med 10 mål![]()
Blir badet om 5 min herTror jeg finner sengen veldig snart jeg også
Nei, det er ikke det.Men er vel ikke normalt å få regninga før de har gjort noe???
Ja, er litt seint ute kan du si![]()
Så flott![]()
Jepp. Det her går veien i dagHøres bra ut![]()
Hihitror ikke det er helt sånn det fungerer.
Det er vel i Østen det, Asia og såntJa, de har vel restriksjoner allerede![]()
Spiser mest med rømme og syltetøyRunde er aller best, og brunost på og bringebærsyltetøy
Brunosten er best med rilla ostehøvv![]()
Vaffler er best jabest i slikt rundt vaffeljern med 5 hjerter, ikke slik firkantede
![]()
Ikke lenge til her heller!Blir badet om 5 min her![]()
JoFunka fint i mitt gamle firkanta før det ble ødelagt. Har ikke noe å si på smaken dahehe