Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jepp en middag nr2Ble det til at du spiste mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp en middag nr2Ble det til at du spiste mer?
Ja den koster 4000.Komfyrvakt koster kr 4000 sier sambo. Og sikringer er dyrt.
Hvor mange timer er estimert. En elektriker koster kr 800 per time
Grattis til hanPoden kom hjem med ny svømmeknapp!
Det erhelt vaanlig jaRegner med hun har fått et prisoverslag. Det er ganske vanlig![]()
sier takk på podens vegneGrattis til han![]()
Kabler, sikringer + komfyr kan fort bli kr 7000 sier han. Men jeg synes fremdeles det er dyrtJa den koster 4000.
Ikke hele dagen men endel timer..
Det er det faktiskBaconbiter er sikkert snack oppi derhaha
Sannsynligvis ikkehm.. kanskje dyrer rundt der du bor enn meg
den kabelen de må han inn var dyrere enn vanlige kabler sa han. Mulig vi måtte ha en kabel til , det var han usikker på.Kabler, sikringer + komfyr kan fort bli kr 7000 sier han. Men jeg synes fremdeles det er dyrt
Men da høres det kanskje ikke urimelig ut likevel
Det er helt sykt! Helt vondt i hodet.Har da baka litt pepperkaker. Snart få på litt melis også er eg klar for kamp![]()
Dikka er i slaget no! Nesten 400 uløste innlegg på under 1 time!
Ikke så ille det daSkal jobbe ut neste uke, fredag 19. Så har jeg en feriedag 22 des. Jobb halve 23 elns. Så er det jo fri resten av uka + feriedag 29. Så jobb 30 og halve 31.
Mp legge deg daLenge siden jeg har følt meg så trøtt...
Håper for deg det ikke blir merden kabelen de må han inn var dyrere enn vanlige kabler sa han. Mulig vi måtte ha en kabel til , det var han usikker på.
Du får ta tidlig kveld daLenge siden jeg har følt meg så trøtt...
Ååå, strandamørHar såå lyst på loff med strandamør og majones. Men kan jo ikke![]()
Jeg gjør det, halve åretInnimellom hadde det vært himla deilig å bodd alene uten mann..
Tviler på det blir det samme :/Ååå, strandamørkva med å steike den?
![]()
Det kan jeg tro!Husker jeg skulle vaske et rakfisklag en gang, holdt på å besvime...