Eg er vel noko for meg sjølv dåEr du ikkeenig? Jøss, ikkemange somer uenige i det lenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg er vel noko for meg sjølv dåEr du ikkeenig? Jøss, ikkemange somer uenige i det lenger.
Tror jeg må inn å snike for å få litt inspirasjonhihi
Dårlig med liv i skravletråden vår ihvertfall. Vet ikke om jeg finner den engang![]()
Er mest liv inne på skjult ja. Men er også litt liv på åpent.Så det er inne på skjult dere skravler og ja?juks
hahaha
Jeg har jo vært totalt fraværende idagmå taes igjen iallefall!
Bra for meg![]()
Valgte å pine meg gjennom det, for å sleppe å gå ut. Så kan berre skulde på meg sjølvKan du ikke gå ut da? Altså, ut og inn.
Joda, den er der. men trur ikke folk skjønner hva den er til? de skriver bare det de har på hjertet. så ferdig![]()
På min fødes det hele tida nå, så lite skravling derEr middagstider så er vel generelt litt daut på heile forumet trur eg.
Er stille inne hjå oss og no.
Korleis er det på dikkas termingrupper?
Er mest liv inne på skjult ja. Men er også litt liv på åpent.
Er mest liv inne på skjult ja. Men er også litt liv på åpent.
Hadde ei sånn gruppe med førstemann, hærlig!Masse hemmeligNei da, me er veldig flinke til å holde liv i skravletråden vår, lage nye morsomme tråder osv. Er ei gruppe som trives saman
![]()
Joda, koselig med flereNeeeiiii, det går bra![]()
På min fødes det hele tida nå, så lite skravling der![]()
Ja, har vel ikke skjønt helt konseptet å skravle kanskje?![]()
Det er kjempegodt! Er bestandig så lite i en sånn poseCashewnøtter er gooooodt![]()
Kanskje det tar seg opp etter at folk passerer 12 uker?Håper det blir slikt på mitt også![]()
Ble de gode da?Kakemenn droppa jeg i dag, men fikk stekt noen pepperkaker da![]()
HahaKan vel si ikke alt passer seg på åpent.![]()