Det var godt å hørehun er funnet. hun å venninna lekte segså moren til venninnen kom kjørende akkurat i det jeg satt meg i bilen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt å hørehun er funnet. hun å venninna lekte segså moren til venninnen kom kjørende akkurat i det jeg satt meg i bilen
![]()
Det var godt å høre![]()
Hihihun sa at hun ikke gikk hjem for at det ble for kaldt, defor måtte de leke![]()
Hihi
Var vel gøy når det endelig var snø hos dere da.
hun er funnet. hun å venninna lekte segså moren til venninnen kom kjørende akkurat i det jeg satt meg i bilen
![]()
har ikke bæresele da?
Flere som var bekymret og tok seg en tur ja ?
Bra hun dukket opp da![]()
Skulle fått bakt litt i ettermiddag/kveld jeg også. Får se hva jeg får tid til![]()
Det har jeg lyst på etterhverr tror jeg![]()
Haha, viktig å holde varmenhun sa at hun ikke gikk hjem for at det ble for kaldt, defor måtte de leke![]()
Hadde lyst på kakemenn og, men tror ikke jeg orker mer baking i dag. Må vel rydde etter meg på kjøkkenet og før jeg lager middag![]()
Det skal jeg ha denne gangen ja![]()
Du får heller lage det en annen dagHadde lyst på kakemenn og, men tror ikke jeg orker mer baking i dag. Må vel rydde etter meg på kjøkkenet og før jeg lager middag![]()
hva blir det til middag i dag?
Vi brukte vår en del. Nå har vi gått over til bæremeis på turDet har jeg lyst på etterhverr tror jeg![]()
Du får heller lage det en annen dag
Høres ut som du har nok på gang nå.
Så brahun er funnet. hun å venninna lekte segså moren til venninnen kom kjørende akkurat i det jeg satt meg i bilen
![]()
Hum? KyllingPINNER?Har noen kyllingpinner med nachosstrø på som jeg tenkte å prøve ut![]()