Det er typiskSkulle til å prøve ei bukse så våkna lillemor... Så håper hun er mett snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er typiskSkulle til å prøve ei bukse så våkna lillemor... Så håper hun er mett snart.
15 des, så er enda 6 dager til![]()
Håper hun snart kommer hjemnå har jenta mi brukt 1 time på å gå hjem fra skolen! det syns jeg er litt lenge![]()
Hvor lang tid bruker hun vanligvis?nå har jenta mi brukt 1 time på å gå hjem fra skolen! det syns jeg er litt lenge![]()
Ja, må satse på dethåper den holder seg nå da![]()
Mange dager du kan få positiv på enda15 des, så er enda 6 dager til![]()
Mange dager du kan få positiv på enda![]()
Da hadde nok jeg og blitt bekymret!kanskje 30 min?![]()
Da hadde nok jeg og blitt bekymret!
Ja gjør detja, må kjøre meg en tur.
Skulle så mye så rakk ikke alt før hun våkna. Å nå skriker hun bare når jeg legger henne ned i vognaer du på shopping?
Hun bruker å gå sammen med ei venninne ett lite stykke ja... er ikke lekeplasser hermen synes det har tatt lang tid. hvis ikke hun dukker opp snart kjører keg å ser etter henne. Det er jo kommet snø, så man vet jo aldri om det har hendt noe.
Det tar fort litt tid ja![]()
Ja gjør det![]()
Skulle så mye så rakk ikke alt før hun våkna. Å nå skriker hun bare når jeg legger henne ned i vognaså vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hjelp!
Skulle fått bakt litt i ettermiddag/kveld jeg også. Får se hva jeg får tid tilGjør det. Og nå ta brøda opp all plassen, og har ikke plasse til å kjevle ut mer![]()