Nei det er litt dumtskulle gjerne ha skravlet mere jeg, men kan ikke skravle med meg selv heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er litt dumtskulle gjerne ha skravlet mere jeg, men kan ikke skravle med meg selv heller.
Er nok ikke gravidto negative tester idag
![]()
Det er fortsatt tidlig da?
Joda, og jeg er jo en som tester sent, men vil heller tenke at jeg ikke er gravid å heller få en overraskelse om jeg får positiv test![]()
Lov detda deg en dupp på sofaen
![]()
Fortsatt veldig tidlig![]()
Det er sant det davi får håper tr ikke kommer....
nå har jenta mi brukt 1 time på å gå hjem fra skolen! det syns jeg er litt lenge![]()
Har stekt 3 brett. Nå står brøda i ovnen, så pepperkakene må vente littHvordan går det med pepperkakene?
Skulle til å prøve ei bukse så våkna lillemor... Så håper hun er mett snart.Fant du deg noe nytt eller?
Går hun sammen med venner? Kanskje de har stoppet på en lekeplass e.l.?
Har stekt 3 brett. Nå står brøda i ovnen, så pepperkakene må vente litt![]()
Skulle til å prøve ei bukse så våkna lillemor... Så håper hun er mett snart.
Det er sant det davi får håper tr ikke kommer....
Nei men nå tror jeg at jeg tar meg en pauseblir så trist av å få negative tester hver dag :/
Så heldig dere erDet er foresten kommet snø her i nattdet er hvitt ute!
![]()
når forventer du tr da? ta deg en pause noen dager. du merker no fort om tr kommer eller ikke.![]()
Det tar fort litt tid jaHar kommet meg igang igjen nå, mem må vel bli en pause til etterhvert. Slitsomt å trykke ut pepperkaker![]()
Så heldig dere er
Håper den snart kommer hit også![]()