Slapp av idag dui dag, skal jeg fakttisk ingenting. kroppen er helt ødelagt etter i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapp av idag dui dag, skal jeg fakttisk ingenting. kroppen er helt ødelagt etter i går.
Hei! Du er jo en av de værste.La godt merke til det jeg og![]()
Nei. Hvorfor det liksom. Blir aldri fornøyd uansettgår dere ikke til frisøren ofte???![]()
Du får slappe av i dag da:=i dag, skal jeg fakttisk ingenting. kroppen er helt ødelagt etter i går.
Auch da, det var jo dårlig av mannen.Nå var det f.Eks. mannen som spurte om det barsel treffet som var på fredag. For det var jeg ikke på. Altså, 9 dager etter jeg hadde født.
Kunne jo ikke isolere meg helt liksom.
Og det tar jeg som kritikk for da mener han at jeg er dust som var hjemme og ikke dro på det, selvfølgelig måtte han si det rett før han dro nå isted. Så nå skal jeg gå rundt å tenke på at han mener at jeg ikke gjør noe, er lat, isolerer meg osv.
Vanskelig å forklare men...
Blir såååå lei av meg selv....
Tar alt så personlig, føler jeg må forsvare meg selv uansett hva det er. Slitsomt...Bah!
En hjerteoperasjonmå bytte hjerteklaff for fjerde gang så da blir det mekanisk klaff
![]()
Godt jeg har toSånn å forstå. Sikkert ikke viktig med ett øye nei, du har jo 2...
Sover ikke de skravlerneLa godt merke til det jeg og![]()
Nei det gjør jeg ikke.går dere ikke til frisøren ofte???![]()
Ha en fin dag damerJeg kryper til sengs med paracet og varmeflaske
![]()
Ikke på natta ,da sover hunHei! Du er jo en av de værste.
Det som går så fort![]()
Jeg vet faktisk ikke. Ser ikke for meg at jeg gidder å trene 4 ganger i uka med baby på slep. Selv om jeg har permisjon.
jeez altså, elektrikere kan ryke og reise.! Glemmer faktisk at de har en avtale,det er godt gjort...
Akkurat passe tenker jeg at hun er![]()
det må jo være bra?![]()
Satt du det i kjøleskapet?![]()