Det syns eg og. Og så ser eg plutselig at eg på ein eller annan måte havna 15 min bakMye kosligere å skrive "live" synes jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns eg og. Og så ser eg plutselig at eg på ein eller annan måte havna 15 min bakMye kosligere å skrive "live" synes jeg![]()
Forstår. Pappa har mekanisk hjerteklaff![]()
Lurt! Håpar du får soveHa en fin dag damerJeg kryper til sengs med paracet og varmeflaske
![]()
Målet mitt er å bli flinkareJeg er flink i perioder
Den tikker konstant.. Er akkurat som en klokke. Når det er stille hører man det veldig godt, men man blir jo raskt vant til lydenHar fått høre at man kan høre den lage tikkelyder?![]()
Kanskje den prøver å fortelle deg noe?Nei. Den lager så voldsomt med lyder også![]()
Fuck you for at du ga meg de harde kolakakene å fordøye for eksempel?Kanskje den prøver å fortelle deg noe?![]()
TakkLurt! Håpar du får sove![]()
Jeg krysser fingrene for degNoen som vil vedde på om det kommer elektriker i dag eller om den her heller ikke dukker opp?
Meget godt muligFuck you for at du ga meg de harde kolakakene å fordøye for eksempel?![]()
Skal ikke se bort fra det neiMeget godt mulig![]()
Sov godtJa, tror det. Snakkes![]()
Det er det å ja det blir det. Spennende å se 31.desBlir spennande dette. Syns det blei kamp allereie frå første desember, og enno er det jo leeenge igjen av mnd![]()
Det bør de nå..Eg tippar ikkje. Dei kjem vel aldri når dei skal![]()
Tusen takk,Jeg krysser fingrene for deg![]()
Bra mål det i grunnMålet mitt er å bli flinkare![]()
Må si meg enig i det også ja.Det er det. Litt kjedelig å lese gjennom svar på gamle innlegg også![]()
Den tikker konstant.. Er akkurat som en klokke. Når det er stille hører man det veldig godt, men man blir jo raskt vant til lyden![]()
Uff da, syk?Shit, er vist begynt å spy :/