Forstår jeg godt!Klikker for meg hvis ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår jeg godt!Klikker for meg hvis ikke
Godt planlagt da![]()
Lov å spørre hvilken operasjon?
Heldig du som har tre barn![]()
Forstår. Pappa har mekanisk hjerteklaffEn hjerteoperasjonmå bytte hjerteklaff for fjerde gang så da blir det mekanisk klaff
![]()
Jeg burde komme meg ned i sengaBør vel komme meg ut av senga snart i grunn..
Bra de tok feilJa veldig heldig siden legene ikke trodde jeg kunne få barn når jeg var 13 år![]()
Det burde duJeg burde komme meg ned i senga![]()
Koselig det, litt å styre med på nattaJa de var noen få dom holdt det gående
Tenker å gjøre det nå. Ta noen paracet og fylle på ei varmeflaske.Det burde du
Ja, viktig med litt egenpleie ogSånn ble det når jeg hele tiden har satt barna fremfor meg selvmen følte meg litt som en grå mus i alder av 25 så da blir det litt fornying
![]()
Var veldig bra de ikke hadde rettJa veldig heldig siden legene ikke trodde jeg kunne få barn når jeg var 13 år![]()
Greit når man ikke får soveKoselig det, litt å styre med på natta![]()
Det var lurtTenker å gjøre det nå. Ta noen paracet og fylle på ei varmeflaske.
Blir spennande dette. Syns det blei kamp allereie frå første desember, og enno er det jo leeenge igjen av mndNei men de nærmer seg
Jeg er flink i perioderJa, viktig med litt egenpleie ogmen eg er altfor dårlig på det sjølv og
![]()
Ja, tror det. SnakkesDet var lurt
Det er det. Litt kjedelig å lese gjennom svar på gamle innlegg ogsåEnig,dessuten litt kjedelig å svare på gamle innlegg
Eg tippar ikkje. Dei kjem vel aldri når dei skalNoen som vil vedde på om det kommer elektriker i dag eller om den her heller ikke dukker opp?