Da fortjener du det virkelig![]()
Syns også det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fortjener du det virkelig![]()
Ja de var noen få dom holdt det gåendeOg her var det ein haug med sider å hoppe over jahar vore mykje skravling på kvelden og natta forstår eg
god morgon forresten!
Oj, det var ei stund sidan. Då må det vere lov å unne seg ein ny tur![]()
Nei men de nærmer segTek dei over lista?![]()
Enig,dessuten litt kjedelig å svare på gamle innleggDet er som regel det eg og gjer. Noko meir blir håplaust![]()
Det blir nok braSånn ble det når jeg hele tiden har satt barna fremfor meg selvmen følte meg litt som en grå mus i alder av 25 så da blir det litt fornying
![]()
Det er klartSyns også detogså vil jeg være litt ny til jul
![]()
God morgenOg her var det ein haug med sider å hoppe over jahar vore mykje skravling på kvelden og natta forstår eg
god morgon forresten!
Mye kosligere å skrive "live" synes jegDet er som regel det eg og gjer. Noko meir blir håplaust![]()
Jeg velger å ha troa og sier han kommerNoen som vil vedde på om det kommer elektriker i dag eller om den her heller ikke dukker opp?
Ikke egentlig. Får ikke sove når det er så vondt hellerUff, har du blitt noko bedre då?
Er du 25 og har 3 barn? Ikke værstSånn ble det når jeg hele tiden har satt barna fremfor meg selvmen følte meg litt som en grå mus i alder av 25 så da blir det litt fornying
![]()
Enig med duMye kosligere å skrive "live" synes jeg![]()
Fint! Håpet vitkelig du har rettJeg velger å ha troa og sier han kommer![]()
Håper jeg også for din skyldFint! Håpet vitkelig du har rett
Er du 25 og har 3 barn? Ikke værst![]()
Klikker for meg hvis ikkeHåper jeg også for din skyld![]()
Godt planlagt daJafikk første når jeg nettopp var fylt 18, neste når jeg var 20 og siste når jeg var 23
Venter på en operasjon som skal gjennomføres i 2016, så da må jeg være ferdig med barndet har jeg vist siden jeg var 13 år
![]()
Heldig du som har tre barnJafikk første når jeg nettopp var fylt 18, neste når jeg var 20 og siste når jeg var 23
Venter på en operasjon som skal gjennomføres i 2016, så da må jeg være ferdig med barndet har jeg vist siden jeg var 13 år
![]()