Her også
Gøy med det nettet! Men litt for langt ned for min smak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy med det nettet! Men litt for langt ned for min smak![]()
Uff... Bruker være skummelt det! At de tør å lage sånt tenker jeg. Enn om det skjer noe!!No heng dei i nettet på finalen i 71grader nord! Uff! Det ser heilt grusomt ut. Er jo laaaaangt ned der ute på Nordkapp!
Tror nok hun har mye annet å gjøre enn akkurat det![]()
Ble rent imponert over meg selv her![]()
Hvilket margarin?MEN der stod smør og jeg brukte margarin![]()
Ikke om de over skravler mer eller like myeDet går fort![]()
Mannen foreslo vi skulle kjøpe pepperkaker på butikken og pynte med melis... Tydelig hva han synes om bakingen min![]()
First priceHvilket margarin?
Jeg brukte melange. Som Jenny SkavlandVar så mange her inne som sa at margarin gikk fintSkylder på dem
![]()
Hva skjer på jobb i morgen da?Gledeg meg sånn til jobb i morgen!
Ja.. siden det snart er jul kan vi vel være litt greie![]()
Ja.... Var så fint. Nå hamrer det på ruta liksom..Da er det ekstra kjedelig med regn![]()
Jeg brukte first price. Men skulle da tro margarin er margarin uansettJeg brukte melange. Som Jenny Skavland![]()
Ja, tenk om! Uff... Trur eg held meg med trygg grunn under megUff... Bruker være skummelt det! At de tør å lage sånt tenker jeg. Enn om det skjer noe!!
Bakepulver brukte ikke jeg. Brukte natron.Rullet ut lange pølser på tykkelse med en finger og flatet dem ut jegVar det oppskriften sa. Tenkte kanskje bakepulveret gjorde at det hevet seg eller noe
![]()
Bra de har så god tro på ossSånn mannen her kunne finni på å si og![]()
Hvordan da? Planen klar?![]()
Bare bra her. Du da?Hei skravledamerStår det bra til
?
Hvordan da? Planen klar?![]()