Hihi, har ikke helt tro på den altså. Kanskje han kan bake noe da?Mannen foreslo vi skulle kjøpe pepperkaker på butikken og pynte med melis... Tydelig hva han synes om bakingen min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, har ikke helt tro på den altså. Kanskje han kan bake noe da?Mannen foreslo vi skulle kjøpe pepperkaker på butikken og pynte med melis... Tydelig hva han synes om bakingen min![]()
Det er vel ikke detDet er det vel imgen som tviler på![]()
Må vi det?Ja.. siden det snart er jul kan vi vel være litt greie![]()
Det går sikkert an med potet og, men det er ikkje anbefalt. Det blir visst veldig forringa kvalitet på dei...Jeg vet men Fiona84 sa det gikk fint Så lenge det ikke var potet.
Det var garantert den sin feil og ikke minHmm, da var det noe rart som skjedde med dem![]()
Alltid bra når msn gleder seg til jobbGledeg meg sånn til jobb i morgen!
Kolakakene mine ble steinharde!!![]()
Langt i fra værste dagenFin dag!
Kjøpt 2 julegaver (Wow! ) og julekjole til storesøsterGjort noe spennende i dag?
Ja, det tror jeg faktiskTror du?
Ja, stresser ikkeJepp. Enda god tid på baking før jul![]()
Hun er rødFå se bildet av hesten? Hva heter hun? Rase? Ååååå, jeg elsker hester!
Ikke godt nok da?Mine ble harde. Jeg fulgte jo oppskriften![]()
Imorgen håper jegKommer deg inn på topp 10 snart du![]()
Det kan jeg tenke megDet var garantert den sin feil og ikke min![]()
Lov å si at man er trøtt nå eller![]()
Noen få av de er spisbare. Bare ekstremt sprø som er greit for meg. Ville ikke servert dem til andre daDu får sutte på de. Kanskje de smelter![]()
Nei det haar jeg ikkeAlltid bra når msn gleder seg til jobb
Har du fått ny jobb?
Hva slags julegaver?Kjøpt 2 julegaver (Wow! ) og julekjole til storesøster
Du da?