Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Sant![]()
Du må!Vil ikke vil ikke!!!![]()
Ja, er nok det. Regner med det er flere som skal ha juleferie ogsåMen vi som er her inne er jo høyt oppe stort sett, så topp 100 er nok sikkert for deg![]()
Er liksom det livet dreier seg om for de små... De ser sååå mindre smart ut når de leter etter puppenHihihi. Kan jo ikke ta fra henne puppen kan du skjønne![]()
![]()
Hm, eg er veldig god på å finne folkDere vet ikke hvor jeg bor, så dere kan ikke tvinge meg![]()
Eg skal ha ferieJa, er nok det. Regner med det er flere som skal ha juleferie også![]()
Ja, er nok det. Regner med det er flere som skal ha juleferie også![]()
Ikke sant. Så da blir det jo ett skikkelig prosjekt. Skulle laget reality av det: " Veien til 71grader nord"Nei, for all del, ikkje eg heller... då måtte eg ha trent eit år i forvegen![]()
Ingen ferie på deg i år?Det er nok det. Alle bortsett fra meghehe
Ingen juleferie? :sDet er nok det. Alle bortsett fra meghehe
Jeg gleder meg i alle fallEg skal ha ferie![]()
Hihi, ja! Kunne blitt virkelig spennande detIkke sant. Så da blir det jo ett skikkelig prosjekt. Skulle laget reality av det: " Veien til 71grader nord"![]()
Er liksom det lovet dreier seg om for de små... De ser sååå mindre smart ut når de leter etter puppenog alle de grimasene og viftinga med armer.... haha
gled deg!!
Er ikke målet topp 10 da?Det gjør det
Det gjer eg og! Ingenting er som juleferieJeg gleder meg i alle fall![]()
Hm, eg er veldig god på å finne folkHihi...
Venter bare på at snøen skal komme nåDet gjer eg og! Ingenting er som juleferie![]()