Føler meg ikke sikker hvis dette tempoet fortsetter framoverTopp100 skal eg vel klare å halde ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg ikke sikker hvis dette tempoet fortsetter framoverTopp100 skal eg vel klare å halde ja![]()
HahahahaRun, Forest! Run!![]()
Har jo født å greier. Skravla ikke mye da. Men måtte jo innom å si ifra![]()
Eg syns det er kjempespennandeSikkert spennende likevel![]()
MenneeeeeKan jo ikke si hva som skjer![]()
Nå ligger hun i vogga å lager lyder og hyperventilererSelvfølgelig måtte du det♡
Vi vil jo høre hvordan det går med liøle babyen![]()
Ja.... Virkelig.
Lurer på å lade litt....![]()
Så sikkert de første 4-5 sesongene. Men blir litt lei. Men er som du sier, finalene er jo kjempespennendeEg syns det er kjempespennandeHar sikkert fulgt med på 8-9 sesongar av 71grader nord. Men deler av denne har eg gått glipp av. Men finalen er alltid spennande, uansett!
![]()
Haha, puppen forsvinnerNå ligger hun i vogga å lager lyder og hyperventilererdrømmer at puppen forsvinner
![]()
Føler meg ikke sikker hvis dette tempoet fortsetter framover![]()
![]()
Nei ikke si det. Kanskje jeg skal se den en eller annen gangKan jo ikke si hva som skjer![]()
2 mot 1 så da må hunDet stemmer eg også for!
Ja, blir jo litt det samme opp igjen etter så mange sesongar. Men skulle eg ha vore med på eit realityshow, så hadde det vore detSå sikkert de første 4-5 sesongene. Men blir litt lei. Men er som du sier, finalene er jo kjempespennende![]()
Haha! Sant2 mot 1 så da må hun
Nå ligger hun i vogga å lager lyder og hyperventilererdrømmer at puppen forsvinner
![]()
Det hadde ikke jeg orketJa, blir jo litt det samme opp igjen etter så mange sesongar. Men skulle eg ha vore med på eit realityshow, så hadde det vore det![]()
Det gjør detMulig det, men tror Ikke det gjør noe![]()
Nei ikke si det. Kanskje jeg skal se den en eller annen gang![]()
Nei, for all del, ikkje eg heller... då måtte eg ha trent eit år i forvegenDet hadde ikke jeg orket![]()
Kanskje du blir varm..Fryser bare jeg går ut på trappa![]()