Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Nei, nå er det mat og litt kvalitetstid med mannenSnakkes
![]()
Kos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nå er det mat og litt kvalitetstid med mannenSnakkes
![]()
Er mange diffuse saker iallefall... Naboer El slektninger som tipser bv pga hevn og finner på ting. Tragisk...
Formen er ok. Men hun er full av prikker! Blir bare fler og flerHvordan er formen til storesøster da?
Hørtes ikke noegodt ut.Formen er ok. Men hun er full av prikker! Blir bare fler og flert.o.m. inni munnen så det er vondt å spise. Skjønner ingenting!
Hvem da?Skravler jo bare mer og mer her inne![]()
![]()
Nå ja, det er langt opp for å være litt trygg på topp 10![]()
Ja... Trodde det jeg også. Men stod bare melange på pakken. Trodde det var bake - greier. Så mannen kjøpte det.Melange er margarin. Det er stort sett det jeg bruker og![]()
Vet ikke helt, fordi jeg har ikke sett igjennom alle innleggeneHvem da?
24 timer på legevakten på tlc 20.30Snart unge mødre dk!
Kengubarnet er i seng,jeghar tatt en varm dusj og ligger nå med tøffler og pysjbukse.
Må jo det!! Ser jo veldig skravlete ut når alle innleggene på ei side er mineDu skravler og skravler ser jeg![]()
Nei det tror jeg ikke
Det er helt forferdelig....Da kan man jo egentlig lure på hvem som burde bli meldt noe sted...skjønner ikke hvorfoe noen alltid skal ødelegge for andre![]()
Du ogsåDu skravler og skravler ser jeg![]()
Kengu blant annetVet ikke helt, fordi jeg har ikke sett igjennom alle innleggene
Må vel være de på toppen da![]()
Uff da... Det er litt dumt da. Vet av ei som gjorde det, hun og gikk opp etterpå.
24 timer på legevakten på tlc 20.30![]()
HahaVi gjemte oss![]()