Spaghetti her i morgen også. Skulle egentlig ha idag men det ble pølse...Har skikkelig lyst på spaghetti, men det er ikke på planen før i morgen... I dag er det speilegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spaghetti her i morgen også. Skulle egentlig ha idag men det ble pølse...Har skikkelig lyst på spaghetti, men det er ikke på planen før i morgen... I dag er det speilegg![]()
Det er braJoda, men det har jo gått framover![]()
Samme som svigermor. Glad i vin hun og....Hun er 65![]()
Få høre!!Jeg blir skremt av enkelte grupper på fb..
Svigermor og mormor er faktisk like gamle her. De ble til og med konfirmert sammenSamme som svigermor. Glad i vin hun og....
Mhm rett det.Forstår jo at det er trist og forferdelig selvfølgelig, men det er vel en god grunn for det da. Syns jeg hører oftere om de som skulle blitt tatt fra barna enn omvendt...
Jeg elsker spaghettiSpaghetti her i morgen også. Skulle egentlig ha idag men det ble pølse...![]()
haha tipper det ikke blir skravlepauseIKKE skravle mens jeg er på turn!!!;p mister så mye![]()
Sjeldent med dødtid her egentligVi hadde nok ikke slutta å skravle. Men det var faktisk helt dødt en time her i stad![]()
Da får jeg ikke sove til naattaSove litt da![]()
Du eller barna som turner?IKKE skravle mens jeg er på turn!!!;p mister så mye![]()
Svært sjeldenSjeldent med dødtid her egentlig![]()
Bør igrunn det. Vil helst ikke veie mer enn 55. Er 60 nå, men har jo nettopp født såSå du var 5 cm lavere enn meg og, så da bør du vel kanskje veie litt mindre enn meg og?jeg vil gjerne veie 60-65
![]()
Men det er så mye rart i pølsene...Greit nok det...om man ikke spiser for mange![]()
Står lenger oppi herFå høre!!![]()
de selv daMen det er så mye rart i pølsene...
Fryktelig rartMakanfår jo ikke lurt dere?!
![]()