Jeg vil skravle med deg <3Folk ville ikke skravle med meg![]()
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil skravle med deg <3Folk ville ikke skravle med meg![]()
haha
Ikke så dumt sikkertJeg ble kasta ut fra BV, så da gikk jeg å la meg![]()
kengubarnet har besøk av en kompis, de herjer. jeg like rikke herjing i dag...Men mannen sier de ikke herjer.
Yeye jeg er vel bare i sabla dårlig humør.
43 dager til du er høygravid83 dager til termin jeg og nå. Er ikke såååå lenge![]()
Synes du er flink jegNå er jeg trøtt. Fortsatt ikke rydda inni alle skapene mine, men fått vaska kaffemaskinen, rydda og vaska resten av kjøkkenet og lagd mer oppvask etter at jeg måtte lage en pepperkakedeig![]()
Nå må du slutte å tulleJo det syns jeg. Baller er farlige![]()
Ikke noe gale å ta i mot hjelp når du blir tilbydt detHei alle sammen . jeg har noe på hjertet så jeg bare må få ut . skall man virkelig få dårlig sammvitighet av og få hjelp . jeg har stor hjelp av svigermor og jeg føler folk ser stygt på meg når jeg sier hun er hos svigermor når vi handler eller er ute en tur på kino eller på byen ,,,, også kan jeg legge hun ned hos sviger mor for og få gjort husarbeid er det så gale og få hjelp? jeg føler meg som en dårlig mor pga jeg får hjelp er dette normalt ? blir helt i fra meg ..
Ikke slit deg ut nåHar vasket opp igjen nå, så jeg ligger faktisk helt utslitt på sofaen. Energien er dårlig om dagen
Har bestilt wienerpølser til middag i dag![]()
En liten stilleperiode39min siden siste innlegg? I alle dager![]()
Innimellom ihvertfallJippi
Endelig noen som vil skravle![]()
Nå er jeg imponert![]()
Er det elektronisk? Da kan det være det funker fordi...Han fikk gavekort fra jobben i for, det klarte han å la gå ut på dato uten å bruke det..................
Her var det 750 kr ra varnergruppenHahaha, akkurat det samme har faktisk mannen her gjort og
Tror det var gavekort på 1000kr på meny han hadde jeg![]()
Ikke elektroniskEr det elektronisk? Da kan det være det funker fordi...
Haha...tror du meg ikke??Synes jeg ser det gitt![]()
Er 1.65. Så bør ned på 55 igjen.Blir spennende å se. Håper ikke jeg går opp 30 kg
65 er en fin vekt det dahvor høy er du da?
Trent det et par ganger på pulsn. Er morroDet går også an![]()
Skal du bake i morgen da eller?Jeg og, med tanke på at jeg faktisk har lagd pepperkakedeig...![]()
Uff da??? Hva har han gjort?? Eller ikke gjort?Hjemme fra obb. Kunne kaldkvelt gubben for øyeblikket..
Hva har han gjort galtHjemme fra obb. Kunne kaldkvelt gubben for øyeblikket..