De har vel middagskvilHva?!har folk sovnet??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har vel middagskvilHva?!har folk sovnet??
Det går nok fort83 dager til termin jeg og nå. Er ikke såååå lenge![]()
Nei fotball er gøyestDet er morsommere enn fotball![]()
Bestillt tester i dag?![]()
Lyn og torden her... Strømmen går vel snart :/Nå tordner det ogæsj. Liker ikke torden
![]()
Har ikke sett sol på lengeSend det hithihi
Kan godt vente til i kveld når sola mi har gått ned da![]()
Han fikk gavekort fra jobben i for, det klarte han å la gå ut på dato uten å bruke det..................Hva har han gjort???
Hvordan var jobb?
Typisk sunnmørsk vinterSnø er ok når det kommer maks 30 cm, for så å bli kaldt å den ligger lenge.
Her er det tendenser til den kommer, smelter nesten vekk så fryser det på. Så kanskje komme et tynt lag med snø over. Så smelte til sørpe igjen. Osv osv
Så herlig daHer er det blitt hvitt ute![]()
Wow! Allerede gått opp 2 kg. Lover bra![]()
Veide 53 da jeg ble gravid, stoppa på 65-66ikke gått ned så mye nå akkurat
![]()
Nei nå må du gi degNei fotball er gøyest
Flotte greierSnartpengene er nettopp kommen inn på konto
![]()
Uff ja.... Det er slitsomt i starten.Og lille bøllefrø stjeler alt tror jeg, så jeg merker ikke så mye energi selvhaha
Du får ikke minHar ikke sett sol på lenge![]()
Det var sikkert deiligSovna til slutt i 5-tiden og fikk sove helt til 10!!!![]()
Skal ikke si noe jeg.. Aner ikke hva som kom over meg, men plutselig hadde jeg spist en hel ost!! (jarlsbarg skivet). Jeg liker jo ikke å spise ost alene engang..Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg drakk litt vann![]()
Nei det må jeg ikkeNei nå må du gi deg![]()
Han fikk gavekort fra jobben i for, det klarte han å la gå ut på dato uten å bruke det..................
Ser den... Kanskje det må bli 4 her også da... Men da må jeg ha større bilVil ikke ha en somcer utafor![]()
Hos søstra di tenkte jeg påHer skal vi ikke han noe klipping med det første nei!