Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Oj! Plutselig oppe igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt!Kos er selvfølgelig viktigst![]()
Men da får du jo gjort noe fornuftig daGikk vist dårlig med å bake krumkaker... Hadde ikke smør, og hadde bare bittelitt sukker.. Så da monterte jeg pepperkakehus isteden![]()
Absolutt!
Nå er vi på shopping. Viktig det også![]()
Er for det meste innom for å se på babyene fra desember jegEr ikke så ofte der, men er litt innom hver dag![]()
Så kjipt da....Nei er jo omvendt også :/ min sønn på 7.år liker ikke bukk og ringer og derfor sluttet han på turn :/
HahaDa kommer jeg ikke på besøk![]()
Ja det synes jegFår vi se bilde av det?![]()
Jepp! Litt nysnø ogsåDeilig![]()
Hvordan gikk det?nettopp kommet hjem fra legekontoret.
83 dager til termin jeg og nå. Er ikke såååå lengeEr for det meste innom for å se på babyene fra desember jegnå klekkes det daglig
![]()
HahaJeg er ikke med på dette![]()
13 eller noe. Mangler masse for å komme meg dit...hvor ligger du da?
Så bra! Håper det holder seg nede.ingen oppkast på veien, men når jeg kom hjem... nå har jeg spist ostesmøbrød, så sitter bare å venterSynes du er flink jeg!
![]()
Uff.... Håper ikke han angrer seg senere...Blir nok ikke fler enn to. Utrolig at jeg har fått med mannen på noen i det hele tatthehe
Hos søstra var det omvendt. Hun fikk visst mannen sin med på å ikke få noen![]()
Å herregudLurer på om man ser syk ut når de gamle som venter på legekontoret sier at jeg kan gå før de![]()
83 dager til termin jeg og nå. Er ikke såååå lenge![]()
Alle! Bortsett fra megHvem er vill?!?![]()