Blir nok ikke fler enn to. Utrolig at jeg har fått med mannen på noen i det hele tatthehe
Hos søstra var det omvendt. Hun fikk visst mannen sin med på å ikke få noen![]()
Vil hun ikke ha barn?????
Men du får jo tvillinger neste gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ikke fler enn to. Utrolig at jeg har fått med mannen på noen i det hele tatthehe
Hos søstra var det omvendt. Hun fikk visst mannen sin med på å ikke få noen![]()
Synes jeg ogingen oppkast på veien, men når jeg kom hjem... nå har jeg spist ostesmøbrød, så sitter bare å venterSynes du er flink jeg!
![]()
Satt i lunsjpause nå nettopp, og lille sparker meg i ribbebeinene på høyre side. Hardt! Haha, brøt ut høyt "auu" hahah![]()
Barn? Vill ikke din søster ha barn?
Jaer jo litt koselig da![]()
Er du gal?!Prøver du på fler eller skal ha?![]()
Liker egentlig ikke dent jeg heller? merkelig hva man har lyst på![]()
Ahh. Både mamma og pappa har en bror hver som ikke har barn. Det er ikke fordi de ikke kanMannens søster
Min søster har en sønn også er hun avlastningshjem for et par gutter![]()
Hvem er vill?!?I alle dager! Dere er helt ville![]()
Jadet er det
Men akkurat nå er jeg glad hun er alene, tenk om to stk skulle ha slik kickboksing-trening samtidig. Ubehagelig nok dettekoselig, rart og ubehagelig på en gang
![]()
ingen oppkast på veien, men når jeg kom hjem... nå har jeg spist ostesmøbrød, så sitter bare å venterSynes du er flink jeg!
![]()
Haha, ja ikke sant?
Har ikke merket noe til slikt enda jeg da. Tar alt jeg![]()
Vil hun ikke ha barn?????
Men du får jo tvillinger neste gang![]()
32 er ingen alderBle nettopp 32
Når fyller du da? Fortsatt over et år til 40 da![]()
Får håpe du får holde på det en stund da. Jeg venter på at brødskivene mine skal tine her, før jeg sulter
Takk for det dusyns selv det kunne gått fortere, men jeg får jo ihvertfall gjort NOE da
![]()
Lurer på om man ser syk ut når de gamle som venter på legekontoret sier at jeg kan gå før de![]()
Satt i lunsjpause nå nettopp, og lille sparker meg i ribbebeinene på høyre side. Hardt! Haha, brøt ut høyt "auu" hahah![]()