Mye melkOj, b til e? Det var stor vekst det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye melkOj, b til e? Det var stor vekst det![]()
Adventskalendere florerer det av på fb;p hele feeden mln er kun det caEr det der og?
Bra med mye melk daaMye melkHåper det stabiliserer seg snart.
Ikke sant? Men nå får vel ikke gutta bli med på alt heller da..Ja alt er jo kjønnsbasert syns jeg. Likestilling my ass![]()
Samme her, blir neste år tenker jegHer blir det ikke julekort i år. Neste år blir det![]()
Ikke i dag tydeligvisÆsj. Får håpe du får kommet deg til lege snart![]()
Jeg prøver jo!!! Men har så mye besøk og lillesøster skal jo ha litt kos også ❤ og storesøster.Ikke hvis du ikke prøver ihvertfall![]()
Egentlig alt som ikke er kapselmaskinhehe
Vi har ikke kaffetrakter engang![]()
Er så lite på fb jeg..Adventskalendere florerer det av på fb;p hele feeden mln er kun det ca
For noe drit! Imårra daIkke i dag tydeligvis
Jeg prøver jo!!! Men har så mye besøk og lillesøster skal jo ha litt kos også ❤ og storesøster.
Ikke sant? Men nå får vel ikke gutta bli med på alt heller da..
ja, igrunnBlir godt kjent med oss da![]()
Satser på detFor noe drit! Imårra da![]()
Er ikke så ofte der, men er litt innom hver dagEr så lite på fb jeg..
Hmm litt usikker på om jeg liker detja, igrunn![]()
Gikk vist dårlig med å bake krumkaker... Hadde ikke smør, og hadde bare bittelitt sukker.. Så da monterte jeg pepperkakehus istedenDet er så godt!
Mulig det blir noe senere. Kakemenn kanskje, men må kjøpe former først![]()
Da kommer jeg ikke på besøkGikk vist dårlig med å bake krumkaker... Hadde ikke smør, og hadde bare bittelitt sukker.. Så da monterte jeg pepperkakehus isteden![]()