Det er så godt!Skal dere bake noe i dag jenter? Jeg tenkte jeg skulle bake krumkaker![]()
Mulig det blir noe senere. Kakemenn kanskje, men må kjøpe former først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt!Skal dere bake noe i dag jenter? Jeg tenkte jeg skulle bake krumkaker![]()
Synd at det skal være forskjell der også..
AmmerHallofri i dag ! Og dagen går til vindus vask og vask av badet
hva gjør dere ?
Dukkemot - hårpynt til små prinsesser har og enDet er heilt santplutselig så kjem det ein premie i posten
![]()
Blir godt kjent med oss daI lige mådeFøler meg innimellom som en sniker som bare sitter å leser det dere skriver, men ikke bidrar selv
![]()
Helt klartMye uflaks? :/
Da er det bare å kruta på jaNei ikke sant. Og jeg har tenkt å bli ferdig før jeg er 35, så da er drt bare å kjøre på dahehe
Du får ringe å etterlyse dem.
Ingen julekort i dag heller
Hæ? Hva er det?DeLonghi magnificaS
Er så mye å gjøre rent med bryggeenhet og inni maskina osv![]()
Æsj. Får håpe du får kommet deg til lege snartFikk en time til ja..
Vondt!
Egentlig ikke så avansert, men mange deler å vaske.Er der sånn avansert?
De kan jo Fortsatt komme!Nye julekort lages i dag, typisk min flaks at de ble borte i posten. Gaah nå ble jjeg sur.
Ja uff, ikkje sei det ein gong. Det må eg og. Trur det er litt av kvart inni der som burde ha flytta ut![]()
Her blir det ikke julekort i år. Neste år blir detDå er det på tide at dei kjem ja! Har ikkje bestilt mine eg, så trur ikkje dei kjem med det første![]()
Er det der og?Og delta i julekalendere på facebook![]()
Ikke hvis du ikke prøver ihvertfallKommer meg aldri på topp10.
Egentlig alt som ikke er kapselmaskinEgentlig ikke så avansert, men mange deler å vaske.
Det er bare å fylle på med kaffebønner og trykke på liten eller stor kopp, så får man kaffe.
Vet ikke hva du ser på som avansert da?![]()
Snart 1000 bareHvor mange har du?
Heier på at du vinner vogna ❤ vet du trenger den og det er dyrt!