Har kommet et stykke på vei daEndelig reist meg fra sengen... Bare resten igjen da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kommet et stykke på vei daEndelig reist meg fra sengen... Bare resten igjen da.
Det er vel det jeg har skravlet lørdag og søndagSyns 600 er mye jeg men..
Skravler du også?Oj, jeg ligger på 55 plass jo![]()
Skravler du også?![]()
Da skjønner jeg bykset mitt. Hadde ikke jobba hardt for det liksomNei det er svært lite i grunn
hehe hadde du ikkeDa skjønner jeg bykset mitt. Hadde ikke jobba hardt for det liksom
Tror jeg alle blir inninellomHihi, igrunn ikke, men hender jeg blir skravlesyk jeg å![]()
Neihehe hadde du ikke![]()
Ja, jeg blir jo ikke akkurat yngre hellerSånt som kan skje. Men greit å bli ferdig med det og![]()
Håper det går i ordenMulig, men er jo ikke helt på talefot med han heller da
Får se hva legen sier på onsdag. Tar med meg utskrift av loven![]()
Det er dessverre jeg ogsåNeisvarte bare på postene på terminforumet og så vidt her før jobb
hihi. Men byks er gøy. Er jo egentlig et stort konkurransemenneske
![]()
![]()
Ingen baking her, men kommer gjerne å spiser din bakstSkal dere bake noe i dag jenter? Jeg tenkte jeg skulle bake krumkaker![]()
2kvelder det![]()
Entfsamtale tatt, selvsagt vaar ikke den personen der i dag..Fikk lagt igjen beskjed da i det minste..
Ingen ulempe detIdag er kroppen min normal,bortsett fra litt fastere pupper ifølge min sambo![]()
Her var det ikke mye som skiller![]()
Nei, det vet jeg ikketar bare en ny!
Oj, jeg ligger på 55 plass jo![]()