Jepp, gleder megHørtes deilig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, gleder megHørtes deilig ut
Heeelt enigJa, jo enklere jo bedre![]()
kom ikke på ventelite engang![]()
Takk for detKos deg
Nok til å gå forbimeg..Før jobb i dag litt, og når systemet var nede. Nå har jeg hatt et par får - grunnet venting![]()
Fikk sånn hangover av de![]()
Var fulltNeivel? Hvorfor ikke?
Dette må jo legen skjønne??? Kan ikke sjefen din skrive en bekreftelse på hva jobben din innebærer?Jordmor var enig med meg, men tror ikke legen skjønner helt hva jobben min innebærer. Men håndtering av tunge møbler hver dag ser jeg ikke på som ideelt. Og sjefen har sagt at han heller vil prøve å få tak i en vikar en å ha meg i jobb. Ham vil jo faktisk tape penger på at jeg er der...
Har alt på mitt i forhold til arbeidsmiljøloven, så hvis ikke legen er samarbeidsvillig så tar jeg meg en ny tur til jordmor![]()
Høres ut som en planTakk, så snill du er
Så om du vinner den og jeg veska, så bytter vi? Haha![]()
Takk for detHåper du får en god vakt![]()
Jepp, gleder meg![]()
Ikke så rartTrøtt.no
Vet ikkeDet er ingen god følelse
Finnes ikke noen andre du ikke får det av da?
Nei egentlig ikkeIkke så rart![]()
Samme tenkte vi
Brukte lang tid på de to første, så da gadd vi ikke prevensjon....vips, så satt'n på første forsøk![]()
Var på 6.. Du har skravletmye altså, var to innlegg mellom oss i natt..Mener du er på 6. nåeller om det var 7.
Ventelista var full?Var fullt
Dette må jo legen skjønne??? Kan ikke sjefen din skrive en bekreftelse på hva jobben din innebærer?
Tydeligvis, hadde jeg ikke troddNok til å gå forbimeg..