Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jaaforetrekker den fremfor pc
![]()
Samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaforetrekker den fremfor pc
![]()
Hva skal dere trene da?
Turn er gøy! Gikk på det selv fra jeg var 5-9 år men syntes det ble for mye lek da![]()
Måtte kjøpe meg nye i septgått opp fra A til C cup
![]()
Liker rutiner jeg![]()
Ah, er du tillgangsansvarlig?Samme hermå inn på pc innimellom da, for det er lettere å telle innlegg der for å gi tilgang til skjult forum
![]()
Har masse gode kolleger![]()
Mmmm.. Essoburger er så godt!Rutiner er greit. Ble vel forsåvidt ganske lei skiftarbeid da jeg jobbet på esso, så det ligger nok mer i arbeidsmiljøet mitthaha
Irland?Heldige deg
Jeg har vært skikkelig uheldig med de to jobbene jeg har hatt etter at jeg flyttet hjem fra Irland tror jeg.
Hadde en super jobb med supre kollegaer før denne jobben, men sjefen var rett og slett psykopatisk så det gikl utover humøret til ALLE; både brukere og ansatte (jobbet som miljøarbeider på en besøksgård)
Og nå har jeg jo desverre ingen kollegaer bortsett fra em humørsyk sjef...![]()
Hun skal trene opp ryggen sin og jeg er bare med som støtte![]()
Turn er gøy jahun begynte når hun var 4 år men jeg synes det er mest lek enda
gleder meg til hun blir større å kan drive skikkelig turn
om hun vil fortsette da
![]()
Mmmm.. Essoburger er så godt!
Veldig greit med støtte og da. Ryggtrening er kjedelig
Hadde sikkert blitt mer seriøst etterhvert, og jeg gikk på RS også etterhvert som var litt mer seriøst. Men det syntes jeg ble litt for jentete med baller og tau osv, og jeg ville helst holde på med bukk og turneringer. Misunte min bror som fikk turne i ringenehehe
Irland?hva gjorde du der?
![]()
Sånn er det her også og er desverre redd hun kommer til å slutte for det blir for kjedelig for henne, hun er av de tøffevil helst holde på med ringene og bukk
å se guttene 12-15 år turne her er bare helt sinnsykt rått og skulle ønske jentene fikk være med om de ville
![]()
Skjønner ikke hvorfor de ringene bare skal være for gutter. Rett og slett urettferdighehe
Det er jo mye morsommere![]()
Ikke godt å si![]()
Det har jeg også tenkt på faktiskVi er fler som kunne tenkt oss nye pupperetter jeg er ferdig med barn så tror jeg at jeg kjøper meg noen
![]()
Hehe...det virkelige liv er litt viktigere så forstår detMistet den i gårkveld, etter for travel og koselig dag i det virkelige liv![]()
Får håpe jenta di ikke blir lei da. Har egentlig angret litt selv i senere tid på at jeg sluttet, men får ikke gjort noe med det nå. Kroppen min er ikke bygd for turnhehe
Tja ..foreløpig er det mest kranglingJa der ser du![]()
hehe
Men de har vel godt selskap i hverandre når de er så tett?![]()