Blir spennende
Har du noen planer i dag for at tiden skal gå fort da?
Ja idag skal jeg være med en venninne på trening så skal jeg på turntrening med 5.åringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende
Har du noen planer i dag for at tiden skal gå fort da?
8, men er her nåtrenger bare 15 min på å komme ut døra når jeg først står opp
![]()
Hihi...så hyggelig da
Skulle ønske jeg også kunne våkne opp med nye pupper![]()
I ditt tempo så klatrer du sikkert![]()
Dusjer på kvelden jegKjekt dabruker ikke så lang tid jeg heller når jeg skal på jobb. Gidder ikle dusje før jobb siden jeg må dusje etter uansett
Hva jobber du med?
For deg kanskje ja, men dere skravler jo så mye så jeg ikke klarer å ta dere igjenTsss...det er jo fort gjort![]()
På jobb. Systemene nede. Jaja, bare å vente på itmannenhenge her så lenge da
app<3
11. Plass har "bare" 1000 innlegg, så vi ligger et stykke foran4.plass er en flott plass![]()
Er fornøyd med hvordan de utvikler seg nå som jeg er gravid. Har vokst 1 cm i omkretsVi er fler som kunne tenkt oss nye pupperetter jeg er ferdig med barn så tror jeg at jeg kjøper meg noen
![]()
Nei, er umulig å planlegge
Vi hadde ikke tenkt to sååå tette, men plutselig så skjedde det gitt![]()
Måtte kjøpe meg nye i septEr fornøyd med hvordan de utvikler seg nå som jeg er gravid. Har vokst 1 cm i omkrets![]()
Jobber 8-16 mandag til fredag jeg.
Har du variable skift eller beg du kl 11 hver dag?
Ja idag skal jeg være med en venninne på trening så skal jeg på turntrening med 5.åringenmandagene raser bestandig avgårde
![]()
Liker rutiner jegDet gjør egentlig jeg og. Kunne egentlig tenkt meg litt mer variasjon. Blir så leihaha
Like greit. Jeg og foretrekker å dusje på kveldenDusjer på kvelden jegså mye hår det tar en evighet å tørke
Er kontorrotte ja! 8-16 jobb
Har masse gode kollegerLike greit. Jeg og foretrekker å dusje på kvelden
Greit nok med kontorjobb da. Tror jeg hadde kjedet meg, men har insett at det er ikke bare jobben som har noe å si. Det meste ligger i gode kollegaer og de har jeg stooor manko på dessverre![]()