Jeg er våken nåIngen våkne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er våken nåIngen våkne?
Det er forholdsvis tett ja. Her vil jeg og ha 2 tette, litt over 2år ca er håpet. Men ikke så lett å bestille/planleggeJepp, helt likt her
Mellomste var bare 1,5 år da minste ble født, og han ble plutselig en stor mann med baby i hus![]()
Det tror jeg også du blirTror jeg blir trøtt på jobb i morgen...
Er på jobb, så blir nok ikke her så myeGod morgen
Planer for dagen?
Hihi...så hyggelig daEtter 3 graviditeter og 3 amminger er puppene mine som vrengte bukselommerå idag sier sambo når han våkner, og får se puppene mine: oi for noen faste pupper du har
say whaaat
![]()
4.plass er en flott plassNei jeg likte meg på 4pl jeg![]()
Joda, er jo det...Hun er fremdeles innafor da ja![]()
Vi er fler som kunne tenkt oss nye pupperHihi...så hyggelig da
Skulle ønske jeg også kunne våkne opp med nye pupper![]()
Nei, er umulig å planleggeDet er forholdsvis tett ja. Her vil jeg og ha 2 tette, litt over 2år ca er håpet. Men ikke så lett å bestille/planlegge![]()
Mistet den i gårkveld, etter for travel og koselig dag i det virkelige liv4.plass er en flott plass![]()
Jøss, det var jo "uflaks"På jobb. Systemene nede. Jaja, bare å vente på itmannenhenge her så lenge da
app<3
Ja der ser duNei, er umulig å planlegge
Vi hadde ikke tenkt to sååå tette, men plutselig så skjedde det gitt![]()
Skal på jobb jeg også...kl 11Er på jobb, så blir nok ikke her så myeeller, litt fremmover nå - systemene er nede, kommer meg ikke inn
Du da?![]()
9 dpo imorgen og første test blir brukt![]()
Ja det var skikkelig "dumt"Jøss, det var jo "uflaks"![]()
Jobber 8-16 mandag til fredag jeg.Skal på jobb jeg også...kl 11![]()
Ikke egentlig neiIkke så vanskelig å skjønne kanskje![]()
Ser helst at du slipper forbi meg, så 3. går braGår 2. greit da???![]()