Tror nok du må vente litt til.. men du har jo de som kjenner det når de er 12 uker på vei. Synes det er litt rart men..
Det kan jo ikke å an? Satser på uke 16/17 jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok du må vente litt til.. men du har jo de som kjenner det når de er 12 uker på vei. Synes det er litt rart men..
For noen netter siden drømte jeg at jeg bodde i et sjokoladeslottSjokoladeslott?![]()
Jo det går an.Det kan jo ikke å an? Satser på uke 16/17 jeg![]()
Det hørtes greit utjaFor noen netter siden drømte jeg at jeg bodde i et sjokoladeslottDet var fantastisk!
Tror ikke det,men får se i morgen.
Når er den?
Kanskje jeg må begynne på onsdag![]()
Jeg var ikke så glad når jeg våkna og mannen lurte på om vi skulle ha knekkebrød til frokost da nei...Det hørtes greit utja
Det gjør det nok ikkeSkader ikke å spør?
Snakk om nedtur liksomJeg var ikke så glad når jeg våkna og mannen lurte på om vi skulle ha knekkebrød til frokost da nei...
Ja regner med detdesember flyr nok
Det kan jo ikke å an? Satser på uke 16/17 jeg![]()
Be han være 100% sikker på mine også da. hahaSambo er 100% sikker på at testene blir positiv![]()
Hahahaha, morroNei.. også prater jeg jo i søvne så dette var jo veldig spennende for mannen![]()
Den har jeg på på kontoretÅå julesanger, digger julekanalen på radioen.
Ikke var han interessert i å dra å kjøpe sjokolade heller..Snakk om nedtur liksom
Ja noe spesielt du venter på ?Håper januar snart er her![]()
Jeg sier jo de rareste tingHahahaha, morro![]()
Da sover jeg nokTror ikle neste er før halv 12 eller noe? Usikker